• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3875 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد

ويژه

رسانه‌ها به دور از هرگونه گرايش سياسي پيگير مطالبات مردم باشند

با هدف گراميداشت روز خبرنگار، مديرعامل به همراه تني چند از مسوولان شركت گاز خراسان رضوي از صدا و سيماي مركز استان و چند رسانه ديگر بازديد كردند.
به گزارش خبرنگار اعتماد در مشهد و به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، سيدحميد فاني در اين ديدارها با تبريك 17 مردادماه، روز خبرنگار گفت: بي‌شك همكاري رسانه با مديران دولتي منشا خير و بركت خواهد بود.
وي تعامل و همكاري مديران دستگاه‌هاي دولتي و رسانه‌ها در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را امري لازم و ضروري برشمرد و افزود: رسانه‌ها بايد در جهتي حركت كنند كه به دور از هرگونه گرايش سياسي، صرفا پيگير مطالبات مردم باشند.


پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار
علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار پيامي صادر كرد:
وي در اين پيام آورده است:
در اين دوران مهم كه كشورمان در حال پشت سرگذاشتن ركود و پايه‌گذاري توسعه‌اي پايدار در ابعاد اقتصادي و اجتماعي است نقش خبر و خبرنگاران كه با اطلاع‌رساني درست و گسترده نقش روشني در ايجاد فضاي سرشار از اميد و انگيزه دارند بر كسي پوشيده نيست. در حقيقت خبرنگاران پيشگامان نستوه آگاهي و توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جوامع بشريتند كه با تن دادن به خطرها و از خودگذشتگي و ايثار امواج آگاهي را در جامعه گسترش مي‌دهند.


انتخاب اعضاي اصلي و علي‌البدل هيات‌مديره بانك ملت براي مدت ۲ سال
 با راي سهامداران در مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده بانك ملت، اعضاي اصلي و علي‌البدل هيات‌مديره اين بانك براي مدت دو سال انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين جلسه كه به رياست عليرضا عسگري ماراني و نظارت ميري نماينده دولت و خالق نماينده شركت سرمايه‌گذاري صباتامين و همچنين دبيري نورمحمدحسيني، رييس اداره كل حقوقي بانك ملت و با دستور كار انتخاب اعضاي هيات‌مديره برگزار شد، پس از راي‌گيري از سهامداران حاضر در مجمع، پنج عضو اصلي و دو عضو علي‌البدل هيات‌مديره اين بانك براي مدت دو سال، مشخص شدند. براساس راي‌گيري انجام شده از ميان داوطلبان عضويت در هيات‌مديره بانك ملت كه تاييديه بانك مركزي را دريافت كرده‌اند، دكتر هادي اخلاقي فيض‌آثار، علي رضالگزايي، محمد بيگدلي، دكتر حميد تاجيك و حسن روستا به عنوان اعضاي اصلي و بهمن اسكندري و حسين بهاري به عنوان اعضاي علي‌البدل هيات‌مديره، برگزيده شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون