• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3881 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

ويژه

بانک‌پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری  تقدیر می‌کند

بانک‌پاسارگاد برای دهمین سال متوالی از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1396 تقدیر به عمل خواهد آورد.به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد به منظور ارج نهادن به تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای دهمین سال متوالی از این عزیزان تقدیر خواهد کرد. این بانک این اقدام را از سال 1387 آغاز کرده ‌است و هم‌اکنون برترین‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت بانک پاسارگاد هستند.
 وی افزود: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم 5 گروه آزمایشی سهام بانک ‌پاسارگاد را اهدا خواهد کرد.


امكان برداشت وجه بدون كارت، از بانك آينده فراهم شد
بانك آينده، به‌منظور پاسخگويي به نياز مردم، افزايش دسترسي سريع هموطنان به خدمات بانكي و تسهيل امور مشتريان، خدمت جديد برداشت وجه بدون كارت از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز را فراهم كرده است. به اين ترتيب، در مرحله نخست، شخصي كه قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص ديگر را دارد، ضمن همراه داشتن كارت خود، به دستگاه خودپرداز بانك آينده مراجعه و نسبت به انتخاب «تراكنش برداشت وجه» و پس از آن، انتخاب تراكنش «مجوز برداشت به شخصي ديگر»، اقدام مي‌كند. سپس، دارنده كارت، پس از وارد كردن كد ملي خود و تعيين مبلغ مورد نظر، كد ١3 رقمي تحت عنوان «كد برداشت» را از دستگاه خودپرداز، دريافت مي‌كند. اين كد بايد به ذي‌نفع تراكنش؛ يعني «متقاضي دريافت وجه بدون كارت»، اعلام شود.


پيام تبريك مديرعامل بانك دي به تيم المپياد بانك
مديرعامل بانك دي، در پيامي كسب رتبه دوم بانك دي در نخستين دوره المپياد بانكي در بين بانك‌هاي خصوصي و موسسات اعتباري را به اعضاي تيم المپياد بانك تبريك گفت و از تلاش خستگي‌ناپذيرشان در راه اعتلاي نام پرافتخار بانك دي قدرداني كرد. به گزارش روابط عمومي بانك دي، در پيام محمدرضا قرباني مديرعامل بانك آمده است:  كسب رتبه دوم بانك دي در نخستين دوره المپياد بانكي در بين بانك‌هاي خصوصي و موسسات اعتباري و همچنين كسب رتبه سوم توسط همكار عزيزم سيد عرفان رضوي در بين تمامي شركت‌كنندگان حاضر در اين رويداد را به همكاران ارزش آفرينم در بانك دي و به ويژه فرزندان سختكوش و افتخارآفرينم در تيم المپياد كه با دانش، تخصص و تعهد خود برگ زريني بر افتخارات بانك افزودند، تبريك عرض مي‌كنم.


رشد شاخص تاثيرگذاري بانك تجارت در اينستاگرام

براساس تحليل شبكه اجتماعي اينستاگرام، شاخص تاثيرگذاري محتواي صفحه رسمي بانك تجارت در اين شبكه از ابتداي فعاليت اين صفحه تاكنون، رشد چشمگيري داشته است.  به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، ابراهيم كاظم‌پور، سخنگوي اين بانك روز سه‌شنبه بيست و چهارم مرداد ماه با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: باتوجه به گستره مخاطبان بانك تجارت در شبكه‌ها و پيام‌رسان‌هاي اجتماعي، توليد محتوا و پاسخگويي به كاربران در صفحات بانك، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملي با كاربران انجام مي‌شود. وي برنامه‌ريزي براساس اطلاعات و تحليل‌هاي ارايه‌شده توسط شبكه‌هاي اجتماعي را يكي از بهترين روش‌هاي دستيابي به اهداف روابط عمومي و فروش خدمات بانكي دانست .


سيصد‌و‌سي‌و ‌يكمين شعبه بانك ايران زمين افتتاح شد

سيصد‌و‌سي و ‌يكمين شعبه بانك ايران زمين، در شهر آبادان با حضور اعضاي شوراي شهر آبادان، فعالان اقتصادي، همكاران ساير بانك‌ها و مردم متعهد اين شهر و مسوولان اين بانك افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، شعبه 2620 اين بانك، در شهر آبادان براي خدمت‌رساني هرچه بهتر به مردم جنوب كشور و با نگاه ارايه خدمات به بخش‌هاي توليدي و رفع محرومت از اين مناطق افتتاح شد. در مراسمي كه به همين منظور در محل اين شعبه برگزار شد، محمد رضا ادبي معاون عمليات بانك ضمن تشكر از فعالان اقتصادي و مسوولان شهري و همكاران گرامي در ساير بانك‌ها بيان كرد: يكي از ضرورت‌ها براي بانك ايران زمين افتتاح شعبه در شهر ارزشي آبادان بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون