• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3881 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

سارقي كه دفترچه خاطراتش همراه با سرقت‌هايش لو رفت

سرقت مي‌كنم تا تاجر زعفران شوم

اعتماد

سارقي كه اقدام به سرقت از اموال و تجهيزات يك ساختمان 4 طبقه كرده بود، دستگير شد. او در دفترچه خاطراتش اهدافش را از سرقت‌هايش نوشته بود. در ساعت 8:30 روز 24 تير ماه اين سرقت به كلانتري 118 ستارخان اعلام شد. سارقان با تخريب قفل در ورودي ساختمان از چهارطبقه تجاري شامل مطب پزشكي، آرايشگاه زنانه، آتليه عكاسي و استوديوي صدا سرقت‌هاي‌شان را انجام داده و اموال و تجهيزات اين ساختمان را برده بودند. در بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته محل سرقت مشخص شد كه دو سارق روز 23 تير ماه با ورود به ساختمان محل سرقت اقدام به سرقت از هر چهار واحد داخل ساختمان كرده و در ادامه وسايل مسروقه را با يك دستگاه خودرو سواري قهوه‌اي از محل به مكاني ديگر انتقال داده‌اند. ماموران با استفاده از تصاوير به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته محل سرقت و چهره‌نگاري تصاوير سارقان يكي از مجرمان سابقه‌دار اين پرونده را به‌ نام محمد. ع 32 ساله كه در تاريخ اول اسفندماه سال 93 نيز توسط كارآگاهان دستگير و روانه زندان شده بود، شناسايي كردند. مخفيگاه او در خيابان دماوند نيز شناسايي و او را به همراه همدستش به نام بابك 29ساله در خيابان شهيد مدني دستگير كردند.
در بازرسي از مخفيگاه متهمان اموال مسروقه ازجمله تجهيزات عكاسي، فيلمبرداري، تجهيزات استوديو صدا، تجهيزات پزشكي و... كشف و برابر مراحل قانوني به مالباختگان بازتحويل داده شد. همچنين در ادامه دو نفر از خريداران اموال مسروقه نيز در محدوده چهارراه وليعصر شناسايي و در بازرسي از محل فعاليت تجاري آنها نيز مقادير ديگري از اموال مسروقه كشف و توقيف شد.
كارآگاهان در بازرسي از مخفيگاه متهم اصلي پرونده چندين سررسيد و انديكاتور را پيدا كردند كه سارق در آنها تاريخ و محل سرقت‌هايش همراه با ميزان اموال سرقت شده را كاملا ثبت كرده بود. سارق در پايان اين دفترچه درباره هدف‌هايي كه بعد از تمام شدن سرقت‌هايش داشت نيز نوشته بود.

سارق در دفترچه خاطراتش اين طورنوشت
هدف شماره يك: براي خود كاري پردرآمد و عالي كه با شرايط روحي و رواني من هماهنگ باشد پيدا كنم تا بتوانم هرآنچه مي‌خواهم پول در بياورم؛ به‌طور مثال يك تاجر زعفران خوب
شوم.
هدف شماره دو: گرفتن يك شركت فوق‌العاده عالي با منشي خانم و عرضه مستقيم زعفران درجه يك در سراسر كشور و جهان با مارك
خودم.
هدف شماره سه: خريد يك ماشين عالي از مارك BMW مدل 2018، رنگ مشكي متاليك، فول آپشن، شاسي بلند مانند ايكس 6 يا ايكس 5 كه رينگ‌هايش را برم از خيابان اميركبير بخرم و بهترين رينگ حاضر را بندازم براش! ماشين بايد هميشه تميز و پوليش خورده باشه طوري كه عكس آدم توش بيفته.
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با بهره‌گيري از اسناد و مدارك به دست آمده از متهم اصلي پرونده، كارآگاهان موفق به شناسايي تعداد ديگري از مراكز و اماكن تجاري در محدوده‌هاي شمال، مركزي و جنوب شرق تهران شدند كه سارق اقدام به سرقت اموالي مختلف ازجمله لوازم خودرو، تجهيزات عكاسي، لوازم الكتريكي، دارو و... از آنها كرده است.
رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ اضافه كرد: با تجميع پرونده‌هاي سرقت شناسايي شده و براي شناسايي ديگر مراكز سرقت شده توسط متهم پرونده، قرار قانوني از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار
گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون