• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3943 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ آبان

خبر كوتاه

تلاش براي كنترل حريق چاه «رگ سفيد» خوزستان
به گزارش شركت ملي حفاري، چاه شماره 147 «رگ سفيد» ظهر يكشنبه 7 آبان‌ماه در حين عمليات حفاري به علت فوران گاز از كنترل خارج و منجر به سوختن دكل 95 فتح شركت ملي حفاري شد؛ در اين حادثه دو نفر از كاركنان عملياتي شركت به نام‌هاي «فرزاد ارزاني بيرگاني و محمد سليمي چگيني» جان باختند. آتش اين حادثه هنوز مهار نشده است. تيم‌هاي تخصصي عملياتي و پشتيباني صنعت نفت با حضور در منطقه؛ كار مهار فوران چاه را آغاز كرده‌اند.


دستگيري آدم‌ربايان در هامون سيستان و بلوچستان
عاملان آدم‌ربايي نوجوان 17 ساله در كمتر از 2 ساعت در اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ عباس كشتگ، فرمانده انتظامي هامون در شمال سيستان و بلوچستان گفت: «در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره آدم‌ربايي و ربوده شدن نوجوان 17 ساله، تيمي مجرب از ماموران انتظامي هامون براي شناسايي آدم‌ربايان و آزادي گروگان تشكيل شد و بلافاصله تحقيقات خود را آغاز كردند. ماموران پليس در تعاقب پايش‌هاي اطلاعاتي و اقدامات گسترده موفق به شناسايي هويت و مخفيگاه عاملان آدم‌ربايي شدند. ماموران با هماهنگي مقام قضايي در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه مخفيگاه آدم‌ربايان را محاصره و پنج نفر را دستگير و فرد ربوده شده را آزاد كردند. يك خودرو هم در اين عمليات توقيف شد. متهمان انگيزه خود از آدم‌ربايي را اختلافات شخصي عنوان كردند. .»


حمله مردان به دو آرايشگاه زنانه
مردي به عنوان خواستگار خانمي كه چندين مرتبه از سوي او جواب رد شنيده بود، وارد آريشگاه زنانه شد و طلاجات او را سرقت كرد. به گزارش پايگاه خبري ركنا، علي اسمعيل‌پور، معاون اجتماعي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي درباره دستگيري سارقان آرايشگاه زنانه در تبريز، گفت: «اخيرا دو مورد سرقت در آرايشگاه زنانه تبريز اتفاق افتاده بود كه يكي از اين سرقت‌ها يك ماه گذشته در شهرك ارم رخ داد و موضوع آن، از اين قرار بود كه مردي به عنوان خواستگار خانمي كه چندين مرتبه از سوي او جواب رد شنيده بود، در آرايشگاه زنانه قصد زورگيري داشته و با اين هدف وارد آرايشگاه شده و النگو و انگشتر خانم را سرقت كرد. سارقان آرايشگاه زنانه شهرك ارم در كمتر از ۱۰ روز دستگير شدند.»او ادامه داد: «دومين سرقت در آرايشگاه زنانه واقع در خيابان ميرداماد تبريز رخ داد. در اين سرقت مردي به آرايشگاه زنانه وارد شده و زورگيري كرده بود كه اين فرد هم در كمتر از هفت ساعت دستگير شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون