• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3191 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند

جهان

  لوييس سوآرس در ديدار بارسلونا با منچسترسيتي در دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا موفق شد دو گل تيمش را وارد دروازه حريف كند. اين بازيكن اروگوئه‌اي كه تابستان گذشته با 94 ميليون يورو از ليورپول انگليس راهي بارسلونا شد، به خاطر گل‌هاي كمي كه در اين فصل از رقابت‌ها به ثمر رسانده بود مورد انتقادهاي بسياري قرار گرفت اما در هفته‌هاي اخير پايش به گلزني در ليگ فوتبال اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا باز شده است. پاتريك كلايورت، مهاجم پيشين بارسلونا تاكيد كرد كه مهاجم اروگوئه‌اي اين تيم با گل‌هايي كه زد، ارزش بالايش را نشان داد.
  امانوئل پتي در فصل 98-1997 موفق شد به همراه آرسنال قهرماني در ليگ برتر انگليس و جام حذفي را به دست آورد. او به يكي از بازيكنان كليدي در تركيب توپچي‌ها بدل شده بود و دوران بسيار خوبي را در اين تيم سپري كرد. هافبك پيشين آرسنال پيش از رويارويي اين تيم با موناكو در ليگ قهرمانان اروپا تاكيد كرد كه اين تيم از نداشتن يك گلزن بالفطره در تركيب خود رنج مي‌برد.
  كارلوس توس، مهاجم آرژانتيني يوونتوس در ديدار برابر دورتموند در دور رفت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازي خوبي را به نمايش گذاشت و توانست يكي از گل‌هاي تيمش را به ثمر رساند تا زمينه را براي پيروزي يووه در اين ديدار فراهم كند. مهاجم گلزن يوونتوس پيروزي برابر دورتموند را ارزشمند دانست اما معتقد است كه هنوز چيزي تمام نشده است. موراتا ديگر گلزن يوونتوس هم از عملكرد تيمش در اين ديدار راضي است اما ديدار برگشت برابر دورتموند در ايدونا پارك را سخت توصيف كرد.  
  منچستر سيتي در دور رفت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خانه از بارسلونا پذيرايي كرد و در نهايت با نتيجه دو بر يك برابر اين تيم تن به شكست داد. ليونل مسي در دقايق پاياني يك ضربه پنالتي از دست داد و همين باعث شده تا مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي اين تيم اميدوار شود. او براين باور است كه تيمش اگر در ديدار برگشت خوب ظاهر شود بارسلونا را حذف خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها