• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4044 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند

فرمانده كل سپاه:

اگر دست نيروهاي امنيتي و بسيجي بسته نبود شيطنت‌ها در نطفه خفه مي‌شد

فرمانده كل سپاه انقلاب اسلامي از اميد خسروي، بسيجي جانباز حادثه آشوب خيابان پاسداران عيادت كرد و گفت: اگر كنترل‌ها محكم بود و نيروهاي امنيتي و بسيجي دست‌شان اين‌طور بسته نبود و محدوديت نداشتند، اين شيطنت‌ها بسيار زودتر در نطفه خفه مي‌شد.

به گزارش سپاه‌نيوز، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در مصاحبه‌‌اي با اشاره به اينكه عده‌اي با انواع سلاح و امكانات مختلف در نقطه‌اي از پايتخت قلعه‌اي براي خود بنا كرده بودند و با سستي‌ها و كاستي‌هايي كه در مراحل قبلي ايجاد شده بود فكر مي‌كردند مي‌توانند به قلدري خود ادامه دهند، گفت: با همت جوانان مومن، غيور و انقلابي و شهدايي كه در راه امنيت و مقابله با فتنه تقديم كرده‌ايم دشمنان به جايي نخواهند رسيد.

وي تاكيد كرد: همه اين جانفشاني‌ها در دل صحنه‌هاي پرخطر براي حفظ انقلاب، اسلام و ايران عزيز ما است.

سرلشكر جعفري با بيان اينكه امنيت، بالاترين دستاورد نظام جمهوري اسلامي ايران است، گفت: همه اين امنيت را مديون غيرت و مردانگي جوانان كشورمان هستيم.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: مخالفان و دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران پي در پي درحال توطئه عليه كشورمان هستند و تجربه ثابت كرده است در همه فتنه‌ها به خصوص از ۲۰ سال پيش به بعد اغتشاش‌ها دلايل مختلفي داشته و معاندين با تعداد اندكي فرصت طلب در پي آشوب و به‌هم‌ريختگي كشور بودند. وي گفت: متاسفانه در اين ميان مخالفان نظام فرصت سازمان‌دهي، آموزش و دسترسي به فضاي مجازي بدون كنترل پيدا كردند كه اگر اين كنترل‌ها محكم بود و نيروهاي امنيتي و بسيجي دست‌شان اين‌طور بسته نبود و محدوديت نداشتند، اين شيطنت‌ها بسيار زودتر در نطفه خفه مي‌شد.

سرلشكر جعفري با بيان اينكه هر حادثه‌اي كه با برخورد قاطع جوانان غيور اين مرز و بوم روبه‌رو شد به سرعت پايان يافت، افزود: سال ۷۸ دشمنان با زمينه‌هاي سياسي وارد معركه شدند كه با بصيرت مردم انقلابي نقشه آنها نقش بر آب شد و اين‌بار به بهانه نابساماني‌هاي اجتماعي و اقتصادي به دنبال اغتشاش و سوءاستفاده بودند كه آن هم با حضور جدي مردم انقلابي و جانفشاني شهدايي مانند شهيد حداديان چه در فتنه دي ماه و چه در غائله خيابان پاسداران آن هم به جايي نرسيد اما بايد مردم بصير باشند و بدانند دشمن دست از كار نمي‌كشد و به سرعت و به هر بهانه‌اي براي ناامني ايران اسلامي زمينه‌سازي مي‌كند.

وي تاكيد كرد: بايد با اقدام به موقع و هوشمندانه جلوي همه زمينه‌هاي ناآرامي را گرفت و به راحتي مي‌توان زمينه‌ها را مديريت كرد و از بين برد.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: از بين بردن زمينه‌هاي سوءاستفاده دشمنان وظيفه مسوولان و نهادهاي اجرايي كشور است و بايد در اين باره اقدامات جدي را عملي كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون