• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4044 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند

ويژه

استقبال از غرفه پست‌بانك

خدمات پست‌بانك ايران در سومين نمايشگاه توانمندي روستاييان و عشاير مورد استقبال بسياري از مسوولان وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و بازديدكنندگان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي پست‌بانك ايران، در اولين روز از سومين نمايشگاه توانمندي روستاييان و عشاير خدمات اين بانك مورد استقبال بازديد‌كنندگان و نمايندگان بخش‌هاي مختلف قرار گرفت.

 

كوييك و ساينا اتوماتيك وارد بازار شدند

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: دو خودروي كوييك و ساينا اتوماتيك استانداردهاي قانوني سال آينده را پاس خواهند كرد. محسن جهرودي در مراسم آغاز عرضه دو خودروي كوييك و ساينا اتوماتيك از عرضه خودروهاي پيش‌فروش شده تا پايان امسال خبر داد و افزود: امروز ۱۰۰ دستگاه از اين دو خودرو تحويل مشتريان مي‌شود و در آينده نيز به موازات توليد، عرضه اين خودرو ادامه خواهد داشت. وي با اشاره به استقبال بسيار خوب مشتريان از پيش‌فروش اين دو خودرو اعلام كرد كه در مرحله اول، عرضه 4 هزاردستگاه از اين خودروها را انجام خواهيم داد. جهرودي درباره قيمت خودروي كوييك تاكيد كرد كه اين خودرو، تازه وارد سبد محصولات شده، بنابراين هنوز نمي‌توان قيمت نهايي و دقيق آن را اعلام كرد. با اين حال كساني كه اين خودرو را پيش خريد كرده‌اند، با همان قيمت‌هاي قبلي خودرو به آنها تحويل داده خواهد شد.

 

توليد ۵۱ هزار تن ورق در فولاد مباركه

شركت فولاد مباركه در راستاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، توليد ۵۱هزار تن ورق موردنياز ساخت لوله‌هاي اسپيرال طرح آبرساني ۴۶هزار هكتار از اراضي دشت سيستان را در اولويت قرار داد تا اين طرح بزرگ مطابق پيش‌بيني‌هاي انجام شده تا پايان سال ۹۶ آماده بهره‌برداري شود. رييس اداره فروش فولاد مباركه ضمن تاييد اين خبر گفت: طرح آبرساني ۴۶هزار هكتار از اراضي دشت سيستان كه در بخش كشاورزي ازلحاظ اجراي خطوط لوله، ايجاد تاسيسات، مطالعات اجتماعي و نظام بهره‌برداري منحصربه‌فرد است، در پي ديدار مقام معظم رهبري در يازدهم اسفند ۱۳۸۱ از منطقه مرزي زهك در شمال شرق سيستان و بلوچستان و متعاقب سفر هيات دولت در سال ۱۳۹۳ با هدف جلوگيري از مهاجرت ساكنان منطقه، حفظ پايداري سيستان به عنوان منطقه استراتژيك در جغرافياي امنيت كشور، احياي كشاورزي و كمك به تامين اشتغال و درآمد ساكنان، تصويب و عمليات اجرايي آن شروع شد.

 

نجفي سرپرست جديد شركت تاپكو شد

مديرعامل پتروشيمي جم به پيشنهاد هيات‌مديره شركت توسعه انرژي پاد‌كيش (تاپكو) دكتر حسين نجفي را به عنوان سرپرست اين شركت منصوب كرد. به گزارش روابط عمومي پتروشيمي جم، مهندس سيد‌حسين ميرافضلي بنا به پيشنهاد هيات‌مديره شركت تاپكو دكتر حسين نجفي، عضو هيات مديره اين شركت را به عنوان سرپرست شركت تاپكو منصوب كرد. در حكم مديرعامل پتروشيمي جم خطاب به سرپرست شركت تاپكو آمده است: اميد است با برنامه‌ريزي و بسترسازي لازم، آن شركت به مجموعه‌اي سرآمد در حوزه بازاريابي و فروش محصولات پتروشيمي‌جم و توسعه بازار در صنعت پتروشيمي و نفت نائل گردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون