• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4060 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ فروردين

پنه‌لوپه كروز: كارولينا سخت‌ترين نقشي بود كه بازي كردم

فيلم جديد اصغر فرهادي با نام «همه مي‌دانند» به بخش رقابتي هفتاد و يكمين جشنواره كن راه پيدا كرد. علاوه بر اين قرار است به عنوان فيلم افتتاحيه هم در اين رويداد حضور پيدا كند. پنه‌لوپه كروز، خاوير باردم و ريكاردو دارين بازيگران اصلي هستند كه فرهادي را در اين پروژه همراهي كردند. از زماني كه خبر همكاري بازيگران با اصغر فرهادي منتشر شد اين بازيگران از اين همكاري ابراز رضايت كردند.

پنه‌لوپه كروز به ال‌پاييس گفته: «مي‌خواهم با كارگرداناني كار كنم كه ريسك‌پذيرند. وقتي تماسي از فرهادي دريافت كردم كه عاشق كارش هستم و بهم گفت كه مي‌خواهد برايم نقشي بيافريند، بسيار هيجان‌زده شدم. اصغر خيلي خاص است، خيلي حساس... مي‌خواهي هرچه داري را به او بدهي. يك روز بعد از بازي صحنه‌اي كه در آن دچار حمله عصبي مي‌شوم، كارم به آمبولانس كشيد. وقتي بيرون آمدم، از من خواست دوباره فيلم بگيريم، كاري كه با خوشحالي انجامش دادم. اين سخت‌ترين نقشي بود كه در كل حرفه‌ام انجام داده‌ام.»

او ادامه داد: «در اين مدت ايستادم، از قلبم پيروي كردم. خوب پيش رفت و پروژه‌هاي واقعا جالبي به دست آوردم كه مرا براي دو تا سه ماه مشغول نگه مي‌داشت... به استثناي فيلم اصغر فرهادي كه فيلمبرداري‌اش چهار ماه طول كشيد. البته اين‌طوري نبود كه مجبور باشم در طول فيلمبرداري از خانواده‌ام دور باشم.»

فيلم «همه مي‌دانند» محصول كشور اسپانيا است و همه عوامل آن به غير از هايده صفي‌ياري از هنرمندان خارجي هستند. به گزارش كافه سينما به نقل از ددلاين، باردم يكي ديگر از بازيگران گفت: «اصغر فرهادي همه‌چيز را مي‌بيند. ممكن است يك كلمه هم نفهمد، اما مي‌داند داري چه مي‌گويي. او فقط صداقت خالص را تا عميق‌ترين درجه‌اش مي‌خواهد تا بتواني نقاب از چهره‌ات‌برداري و عريان به همان نقطه برسي. من به اينكه هرچه در چنته داري رو كني معتقدم، اما براي دستاني كه حساس، پر عاطفه و خوب است، براي همين است كه اين كار را براي او مي‌كني. بهش اطمينان داري؛ و او بسيار بانمك است.»

اين فيلم هشتمين فيلم اصغر فرهادي است كه درباره زندگي كارولينا است كه براي ديدار با خانواده‌اش از آرژانتين به زادگاهش اسپانيا بازمي‌گردد. در اين سفر كه پيش‌بيني مي‌شد به تجديد ديدار از اعضاي خانواده خلاصه شود، رويدادهاي غيرمنتظره‌اي به وقوع مي‌پيوندد كه بر روند زندگي كارولينا تاثير مي‌گذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون