• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4123 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۰ تير

تمجيد قهرمانان كشتي و وزنه‌برداري جهان از تيم ملي ايران

شما با بهترين تيم‌هاي جهان برابر شديد

تيم ملي فوتبال ايران با نمايشي تحسين برانگيز با برتري 1 بر صفر مقابل مراكش قهرمان قاره آفريقا، تساوي يك - يك برابر پرتغال قهرمان اروپا و شكست نزديك يك بر صفر برابر اسپانيا قهرمان سابق جهان، با كسب ۴ امتياز از صعود به مرحله يك‌هشتم نهايي بازماند. شايد اگر تيم ايران كمي خوش‌شانس‌ بود حالا در مرحله يك هشتم نهايي حضور داشت؛ اما برخلاف‌ آرژانتين كه با چهار امتياز راهي مرحله بعد شد، تيم ايران نتوانست با نمايش خيره‌كننده‌اي كه در گروه مرگ داشت به مرحله بعد برسد. تلاش خيره‌كننده ملي‌پوشان كشورمان، قهرمانان روسي را بر آن داشت تا در صفحات مجازي دست به تحسين و حمايت از تيم ملي فوتبال ايران بزنند.

روسلان آلبگوف، وزنه‌بردار سرشناس فوق سنگين روس، قهرمان دو دوره جهان و دارنده مدال برنز المپيك با انتشار تصويري از بازي ايران و پرتغال در صفحه شخصي خود به تمجيد تيم ملي ايران پرداخت. او لايك‌هاي زيادي روي اين تصوير قرار داده و نوشته است «تيم ملي ايران، بازي افتخار آميزي انجام داد.» آلبگوف يكي از اصلي‌ترين رقباي بهداد سليمي، قهرمان جهان و المپيك از كشورمان در سال‌هاي اخير بوده است.

علاوه بر آلبگوف، فرنگي‌كار روس و چهره شاخص و عنوان‌دار كشتي جهان نيز به تمجيد تيم ملي فوتبال ايران پرداخته و از عملكرد تيم ملي كشورمان در جام جهاني روسيه نوشته است. رومن ولاسوف يكي از برترين و باكيفيت‌ترين فرنگي‌كاران تاريخ كشتي جهان و دارنده ۲ مدال طلاي المپيك و ۲ طلا و يك نقره جهان با انتشار پيامي آن هم به زبان فارسي در اينستاگرام از نمايش خوب تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني روسيه تمجيد كرده است. ولاسوف كه ارتباط خوبي با كشتي‌گيران ايراني داشته و از رفقاي حميد سوريان، پسر طلايي كشتي ايران به حساب مي‌آيد در پيام خود كه در كنار تصوير مشت گره كرده منقش به پرچم ايران و تصوير چند يوزپلنگ خطاب به ملي پوشان فوتبال ايران به زبان فارسي نوشته است: «شما با بهترين تيم‌هاي جهان برابر شديد. تو شيرين واقعي هستي.» البته احتمالا منظور ولاسوف از جمله «تو شيرين واقعي هستي»، كه معلوم است به صورت تحت‌اللفظي ترجمه شده، چيزي بوده در اين مايه‌ها: شما واقعا دوست‌داشتني هستيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون