• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4165 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

با اجراي اركستر مجلسي رسا و رهبري بهنام ابوالقاسم

«هزار و يك شب» خلعتبري به صحنه مي‌رود

اركستر مجلسي رسا به رهبري بهنام ابوالقاسم كنسرت «هزار و يك شب» را در قالب اجرايي از ساخته‌هاي جديد فردين خلعتبري به صحنه مي‌برد. در اين برنامه كه در روزهاي اول و دوم شهريورماه در تالار رودكي تهران روي صحنه مي‌رود، آثاري از آخرين ساخته‌هاي خلعتبري براي سينما با عنوان«هزار و يك شب» اجرا خواهد شد؛ قطعاتي مثل «پروانه‌اي در باد»، «نيمكت»، «آسمان من»، «شكلات»، «پستچي سه‌بار در نمي‌زند»، «دندون طلا» و غيره.

كنسرت «هزار و يك شب» اولين همكاري فردين خلعتبري، بهنام ابوالقاسم و «اركستر رسا» است و براي اولين بار پوريا اخواص و پدرام فريوسفي در اين تركيب روي صحنه مي‌روند.

اركستر مجلسي رسا از 25 نوازنده با سرپرستي مظفر نبيلي تشكيل شده و فعاليت حرفه‌اي خود را در سال1389 در قالب كوارتت زهي آغاز كرده است كه تا به امروز برنامه‌هاي موفقي در تالار رودكي تهران، كليساي آلماني‌هاي مقيم ايران و ديگر سالن‌هاي معتبر ايران اجرا كرده است.

بهنام ابوالقاسم، آهنگساز و پيانيست برجسته ايراني هم در اين اجرا به عنوان رهبر ميهمان حضور دارد. اجراي آثار باكلام را پوريا اخواص به عهده دارد كه پيش از اين با اركستر موسيقي ملي ايران همكاري داشته است. در اين اجرا براي اولين بار اشعاري از آخرين آثار مرحوم افشين يداللهي به صحنه خواهد رفت كه همگي آنها توسط فردين خلعتبري آهنگسازي شده‌اند.

اين كنسرت ساعت 21 در محل تالار رودكي برگزار خواهد شد و بليت‌فروشي آن از طريق سايت ايران كنسرت به آدرس iranconcert.com صورت مي‌گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون