• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4165 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

شكست بزرگ ستاره نگون‌بخت هاليوود

تازه‌ترين اثر سينمايي كه «كوين اسپيسي» بازيگر برنده اسكار امريكايي، در آن به ايفاي نقش پرداخته در روز نخست اكران تنها ۱۲۶ دلار فروخت. به گزارش ايسنا و به نقل از هاليوود ريپورتر، درام جنايي «كلوپ پسران ميلياردر» كه با بازي «كوين اسپيسي» ستاره سابق هاليوودي همراه است در نخستين روز اكران در ۱۰ سالن سينمايي در برخي مناطق منتخب امريكا اكران خود را آغاز كرد و با فروش تنها ۱۲۶ دلاري به كم فروش‌ترين فيلم در كارنامه سينمايي «اسپيسي» تبديل شد.

به عبارت ديگر اين فيلم در هر سالن سينمايي به‌طور متوسط ۱۲،۶ دلار فروخت كه حتي معادل بهاي دو بليت كه در حال حاضر ۹،۲۷ دلار است، نيست. اين فيلم حدود يك ماه پيش در سرويس‌هاي اينترنتي نيز عرضه شده و معمولا اين دست فيلم‌ها در گيشه با استقبال روبه‌رو نمي‌شوند، اما عملكرد فيلم «كلوپ پسران ميلياردر» بسيار كمتر از انتظار بوده است.

«كوين اسپيسي» بازيگر برنده اسكار كه سابقه درخشاني در عرصه سينما، تئاتر و تلويزيون دارد، يكي از چهره‌هاي سرشناس دنياي سرگرمي است كه در يك سال گذشته اتهامات آزار و اذيت جنسي به او وارد شد. ابتدا رسوايي اخلاقي «هاروي واين‌استين» تهيه‌كننده پرنفوذ هاليوودي بود كه آغازگر جنبش بزرگي در امريكا و ديگر كشورهاي جهان شد و تاكنون دامن چهره‌هاي شاخص ديگري چون «داستين هافمن»، «كيسي افلك» و هنرمندان و نويسندگان ديگري را نيز گرفته است. تاكنون بيش از ۳۰ نفر «اسپيسي» را به سوء‌رفتار اخلاقي متهم كرده‌اند و همين امر موجب شد او از سريال محبوب «خانه پوشالي» كه در پنج فصل آن نقش رييس‌جمهور امريكا را بازي ‌كرد، كنار گذاشته شود. كمپاني نتفليكس ساخت اين سريال را در ماه نوامبر ۲۰۱۷ به حالت تعليق درآورد و اعلام كرد: فصل ششم نقطه پاياني اين سريال خواهد بود. «ريدلي اسكات» كارگردان امريكايي نيز چندي پيش شخصيت «كوين اسپيسي» را در فيلم «همه پول دنيا» با «كريستوفر پلامر» جايگزين كرد، گرچه بخش‌هاي زيادي از فيلم با بازي «اسپيسي» مقابل دوربين رفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون