• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4165 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

مشاركت فولاد مباركه در توسعه و ايمن‌سازي جاده‌ها

كلنگ احداث تقاطع غيرهمسطح محور ورودي روستاهاي لاو، آبرو و حوض ماهي و عمليات احداث زيرگذر بلوار اميركبير قهنويه و همچنين باند دوم محور مباركه - بروجن با مشاركت فولاد مباركه به زمين زده شد.

به گزارش خبرنگار فولاد، در اين آيين معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي كشور با تشكر از مشاركت شركت فولاد مباركه در اين پروژه‌ها گفت: حضور و مشاركت كارخانه‌هاي صنعتي مانند شركت فولاد مباركه در توسعه راه‌هاي كشور موجب مي‌شود حمل بار از مبدأ تا مقصد و مسافرت‌هاي بين‌شهري هموطنان با ايمني و كيفيت بهتري صورت گيرد.

عبدالهاشم حسن‌نيا با بيان اينكه در كشور ما بيش از ۹۳ درصد از جابه‌جايي‌هاي بار و مسافر از طريق خطوط جاده‌اي انجام مي‌شود، افزود: اين در حالي است كه ۲۲۰ هزار كيلومتر جاده در كشور وجود دارد و روزانه حدود ۸ ميليون تردد در اين جاده‌ها صورت مي‌گيرد؛ به همين دليل توسعه كمي و كيفي جاده‌ها و بزرگراه‌ها كه از خواسته‌هاي بحق مردم عزيز كشورمان است، در برنامه‌هاي اين وزارتخانه است.

وي با بيان اينكه محور مباركه به بروجن يكي از راه‌هايي است كه استان‌هاي مركزي و شمالي كشور را به استان‌هاي جنوبي وصل مي‌كند، به اهميت اصلاح و بهبود كيفي اين محور تاكيد كرد.

او افزود: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با اداره كل راه و شهرسازي اميدواريم اين پروژه تا پايان سال آينده به بهره‌برداري برسد تا به ياري خداوند ديگر شاهد تلفات جاده‌اي در اين بخش نباشيم.

رييس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي كشور خاطرنشان كرد: وجود بيش از ۳۵ هزار دستگاه وسيله حمل ونقل باري در اصفهان و ۳ هزار دستگاه در شهرستان مباركه نشان مي‌دهد اين استان قطب حمل ونقل كشور است؛ ازاين رو بايد در تسهيل رفت وآمد اين محور همت بيشتري داشته باشيم.

معاون وزير راه و شهرسازي ميزان سرمايه‌گذاري در باند دوم محور مباركه - بروجن را ۴۰۰ ميليارد تومان از محل اعتبارات استاني اعلام كرد و گفت: با اجراي اين طرح حدود ۲۲ كيلومتر از اين جاده، چهارخطه خواهد شد.

در اين مراسم استاندار اصفهان نيز ضمن قدرداني از اقدامات فولاد مباركه و مشاركت اين شركت در طرح‌هاي عمراني و جاده‌اي منطقه گفت: علاوه بر اين پروژه‌ها، شركت فولاد مباركه در طرح‌ها و پروژه‌هاي ديگري در سطح استان و منطقه نظير طرح انتقال آب كوهرنگ ۳ مشاركت داشته است. ضمن قدرداني از اين اقدام‌ها بايد به خاطر داشته باشيم اين شركت انصافا همواره به مسووليت‌هاي اجتماعي خويش عمل كرده است.

دكتر مهرعليزاده درخصوص اهميت اجراي اين پروژه‌ها افزود: متاسفانه پيش از اين همواره شاهد بروز تصادفات منجر به فوت در اين محورها بوديم و اميدواريم با احداث و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها و كاهش حداكثري تصادفات، ديگر شاهد جان باختن عزيزان‌مان نباشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون