• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4172 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

حسن روحاني در جلسه ديدار با رهبري:

با تدبير مي‌توانيم از مشكلات عبور كنيم

حسن روحاني، رييس‌جمهوري نيز در اين ديدار با اشاره به خدمات دولت به روستاييان خاطرنشان كرد: همه روستاهاي بالاي ۱۰ خانوار داراي برق هستند و بسياري از روستاها به شبكه گاز و نيز به شبكه ارتباطي كشور متصل شده‌اند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت؛ روحاني به اقدامات قوه مجريه در حوزه كشاورزي از جمله خودكفايي در توليد گندم و شكر اشاره كرد و افزود: درآمد كشاورزان هم از لحاظ ميزان توليد محصول و هم از لحاظ قيمت بهتر از گذشته شده و در توليد بسياري از محصولات كشاورزي هم شاهد افزايش بوده‌ايم. رييس‌جمهور افزايش ۹۰ درصدي توليد گاز در پارس جنوبي و افزايش توليد نفت از مخازن مشترك را از جمله دستاوردهاي دولت در حوزه انرژي دانست و گفت: كشور در زمينه توليد گاز و گازوييل خودكفا شده و تا پايان سال مي‌توانيم در توليد بنزين نيز به خودكفايي برسيم.

روحاني، نوسازي ناوگان حمل و نقل، افزايش ۲ برابري صادرات غيرنفتي و اتكاي بيشتر به صادرات غيرنفتي را از ديگر خدمات دولت خواند و افزود: اگر چه در ماه‌هاي اخير با مشكلاتي به‌ويژه در حوزه ارز مواجه بوده‌ايم اما همان‌گونه كه در گذشته مشكلات سخت‌تري را پشت سر گذاشته‌ايم، با تدبير مي‌توانيم از اين مشكلات هم عبور كنيم.

رييس‌جمهور با اشاره به تحريم‌هاي امريكا گفت: در شرايط امروز راه‌حل سياسي پيش روي ما نيست، چراكه دولتي كه تحريم‌ها را برخلاف همه مقررات بين‌المللي به ايران تحميل كرده، به هيچ چيزي پايبند نيست.

روحاني با بيان اينكه هدف امريكايي‌ها بالاتر از فشار اقتصادي است و مي‌خواهند يك بار ديگر به ايران برگردند و بر كشور مسلط شوند، خاطرنشان كرد: آنها مي‌خواهند مجددا استقلال ايران را زير پا بگذارند و بر مردم ايران آقايي كنند اما ملت ما هرگز چنين چيزي را نمي‌پذيرد و اين را با ايستادگي و مقاومت خود به جهان نشان خواهد داد.

رييس‌جمهور تاكيد كرد: همه ملت ايران پشت سر رهبر معظم انقلاب و با هدايت ايشان نخواهند گذاشت كه توطئه‌هاي دشمنان تحقق پيدا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون