• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4175 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور

«توفان» شكسپير در سينما

رابين سوويكورد فيلمنامه‌نويس نامزد جايزه اسكار براي فيلم «مورد عجيب بنجامين باتن» آخرين نمايشنامه شكسپير به نام «توفان» را كارگرداني و نويسندگي خواهد كرد.

به گزارش مهر به نقل از اسكرين ديلي، تهيه‌كنندگان پروژه ساخت فيلمي بر اساس نمايشنامه شكسپير به همراه رابين سوويكورد در حال توسعه فيلمنامه هستند و قصد دارند كه فيلم را در سال ۲۰۱۹ توليد كنند. اين گروه تهيه‌كنندگان پيش‌تر فيلم «مرا با نامت صدا كن» را ساخته‌اند.

گفته مي‌شود داستان «توفان» نوشته شكسپير از كشتي غرق شده در سال ۱۶۰۹ در جزاير برمودا الهام گرفته شده است و تهيه‌كنندگان فيلم نيز تصميم گرفته‌اند با تصويربرداري در اين جزيره عجيب و غريب پروژه را به اصل خود نزديك كنند. ماگارت بايلو بنيانگذار كمپاني M.Y.R.A. Entertainment كه تهيه فيلم را برعهده دارد، گفت: ما به دنبال ايجاد زيرساخت براي امكان‌پذير شدن توليد فيلم در اين منطقه هستيم.

گفته مي‌شود تا به امروز هيچ فيلم بين‌المللي در سطح گسترده در اين منطقه جغرافيايي فيلمبرداري نشده است.

از ديگر كارهاي رابين سوويكورد به عنوان نويسنده مي‌توان به «زنان كوچك» ساخته گيليان آرمسترانگ و «خاطرات يك گيشا» اشاره كرد. سوويكورد همچنين ۲ فيلم بلند سينمايي «ويكفيلد» با بازي برايان كرانستون و «باشگاه كتاب‌خواني جين اوستن» با بازي اميلي بلانت را كارگرداني كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون