• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4175 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور

امكانات جديد در سامانه بانكداري پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد در راستاي افزايش رفاه حال مشتريان و توسعه خدمات بانكداري ‌الكترونيك، امكانات جديدي را به سامانه بانكداري مجازي خود افزود.

به گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، از اين پس در سامانه جديد بانكداري مجازي بانك ‌پاسارگاد خدماتي مانند امكان پرداخت قبض همراه ‌اول مستمر در منوي خدمات قبض، امكان اخذ موجودي كارت‌هاي پاسارگاد، امكان دريافت گزارش آخرين آي‌پي‌هاي ورود مشتري و امكان پرداخت اقساط آنلاين تسهيلات ساير مشتريان ارايه مي‌شود.

همچنين مشتريان‌ مي‌توانند از طريق منوي استعلام‌هاي بانكي در سامانه جديد بانكداري‌ مجازي بانك ‌پاسارگاد، نسبت به تبديل سپرده به شبا، شبا به سپرده، كارت به شبا، كارت به سپرده و استعلام شباي بين بانكي اقدام كنند.

خريد شارژ اپراتور تلفن‌همراه و جانمايي سپرده پيش‌فرض در دفترچه از ديگر امكانات اين سامانه جديد است.

پيش از اين نيز انواع خدمات بانكي در بخش‌هاي مختلف سپرده، كارت، كارت اعتباري، تسهيلات، چك و خدمات ارزي از طريق بانكداري ‌مجازي بانك‌ پاسارگاد ارايه مي‌شد.

گفتني است، بانكداري‌ مجازي بانك پاسارگاد، طيف وسيعي از خدمات بانكي را در هر زمان و هر مكان در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. اين خدمت اين امكان را مي‌دهد كه مشتريان از طريق برقراري ارتباط توسط اينترنت در هر جاي دنيا بتوانند بسياري از امور بانكي خود را انجام دهند.

مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك ‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنين سامانه ارتباط با مشتريان در سايت اين بانك به آدرس www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتريان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون