• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4175 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور

دشمن به‌دنبال جنگ رواني

سخنگوي وزارت بهداشت گفت: حمايت‌ها از اقدامات در حوزه سلامت، ايده‌آل ما نيست و از دولت درخواست داريم، همكاري بهتري در تامين نيازهاي وزارت بهداشت داشته باشند. ايرج حريرچي روز دوشنبه در نشست خبري، در ابتدا گزارشي از وضعيت حوزه سلامت در شرايط كنوني جامعه ارايه داد و در ادامه پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود. وي با عنوان اين مطلب كه رتبه وزارت بهداشت در پاسخگويي به سوالات در بين دستگاه‌هاي دولتي رتبه بالايي داريم، گفت: تذكر در تاخير به پاسخگويي را مي‌پذيريم. حريرچي در ارتباط با كمبود دارو در كشور، افزود: كمبود ۱.۵درصدي اقلام دارويي در كشور، طبيعي است و در همه كشورها وجود دارد. چه بسا تجربه كمبود ۷ تا ۸درصدي اقلام دارويي را در سال‌هاي گذشته تجربه كرده‌ايم .

سخنگوي وزارت بهداشت تاكيد كرد: اگر مصرف يك قلم دارو تا ۸ ماه ادامه داشته باشد، ما اقدامي براي آن انجام نمي‌دهيم اما اگر اين زمان به ۴ ماه برسد، آن دارو در مراكز خاص توزيع خواهد شد. وي افزود: كتمان نمي‌كنيم كه در بعضي عناصر توليد و پخش دارو، مشكل ايجاد شده است. اما نكته مهم اين است كه در اقلام دارويي توليد داخل كمبود جدي نداريم، ولي در اقلام دارويي وارداتي، برخي پزشكان، داروسازان و مردم، انتظار دارند داروي خارجي تهيه كنند كه طبق قانون، ما موظف به حمايت از توليد داخل هستيم و نمي‌توانيم همه داروهاي خارجي را وارد كنيم.

وي با عنوان اين مطلب كه دشمن مي‌خواهد شرايط جنگي و خصوصا جنگ رواني در كشور به‌وجود بياورد، افزود: مي‌خواهند ملت را درگير جنگ رواني كنند، اما مردم مطمئن باشند نمي‌توانند براي ما بحران ايجاد كنند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون