• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4184 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

ديدار فرماندار تهران با خانواده فردي كه خودسوزي كرده بود

فرماندار تهران با اشاره به ديدار اخير خود با خانواده فردي كه هفته گذشته مقابل شهرداري‌ تهران خودسوزي كرد و نهايتا جان باخت، گفت: به خانواده اين فرد قول داده‌ام اگر رضايت همسايه را اخذ كنند كار آنها را پيگيري و مشكل آنها را حل كنم.

عيسي فرهادي با ابراز تاسف از حادثه مذكور گفت: فرد متوفي با همسايگان خود در خصوص تغيير كاربري مشاعات ساختمان اختلاف داشت و وقتي هم به شهرداري مراجعه مي‌كند، شهرداري نيز اعلام مي‌كند كه براي مراحل قانوني تغيير كاربري بايد با همسايگان به توافق برسد و رضايت‌ آنها را كسب كند.

وي افزود: اين تغيير كاربري در بخش حياط و پاركينگ ساختمان كه در حقيقت بخشي از مشاعات ساختمان محسوب مي‌شود انجام شده بوده، شهرداري تهران نيز مقدمات كار را فراهم كرده اما متاسفانه سه تن از همسايگان رضايت نداده بودند و توافق وصول نشده بود.

فرماندار تهران بااشاره به ديداري كه چند روز قبل با خانواده فرد متوفي داشت، ضمن ابراز تاسف از حادثه مذكور در عين حال تاكيد كرد به خانواده اين فرد قول داده‌ام اگر رضايت همسايه را اخذ كنند كار آنها را پيگيري و مشكل آنها را حل كنم.

فرهادي در پايان با تاكيد بر اينكه در اين حادثه شهرداري قصوري نداشت و چاره‌اي جز اجراي قانون نيز ندارد، ابراز اميدواري كرد كه ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم ضمن اينكه اين شيوه‌ها، روش درستي براي طرح مشكلات نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون