• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4199 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

خبر

حضور رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادي

رهبر معظم انقلاب روز پنجشنبه ۱۲ مهر در جمع شركت‌كنندگان در همايش ده‌ها هزارنفري بسيجيان استان تهران در ورزشگاه آزادي حضور خواهند يافت.

به گزارش مهر؛ حاضران در اين همايش، گروه‌هاي جهادي بسيجي‌اي هستند كه شهريورماه امسال در رزمايش خدمت بسيجيان شركت كرده و به ارايه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌هاي عمراني، بهداشتي، فرهنگي و آموزشي پرداخته بودند. سردار غيب‌پرور، رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه حدود ۱۵۰ هزار نفر در موضوع خدمت‌رساني در سراسر كشور در محلات شهري و حاشيه شهرها به ارايه خدمات مختلف در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي، آموزشي، اشتغال‌زايي، عمراني و بهداشت و سلامت حاضر شدند و از ۹ شهريور تا ۲۹ شهريور اين رزمايش برگزار شد، خاطرنشان كرد: اين رزمايش براي سنجش آمادگي بسيجيان براي خدمت‌رساني به اقشار محروم انجام شد و حلقه پاياني رزمايش يك تجمع ۷۰۰ هزارنفري در مراكز استان‌ها است كه ده‌ها هزار نفر آنها در تهران در روز پنجشنبه تجمع خواهند كرد.

دستور مسدودسازي 17 سايت و 26 كانال

عباس جعفري‌دولت‌آبادي، دادستان تهران در حاشيه نشست با مسوولان پليس پايتخت در پاسخ به سوالي در رابطه با برخورد با سايت‌هايي كه به صورت دروغين و بدون مبنا در رابطه با ارز قيمت‌گذاري مي‌كردند، گفت: متاسفانه برخي از سايت‌هاي مرتبط با ارز و سكه به خصوص ظرف يكي دو هفته اخير با اعلام قيمت‌هاي لحظه‌اي و دقيقه‌اي ارز، به التهابات دامن مي‌زدند كه بعد از تاكيد رياست قوه قضاييه براي برخورد با اينگونه اقدامات خلاف قانون، با همكاري پليس تهران و فتاي ناجا ظرف روز گذشته دستور مسدودسازي ۱۷ سايت و ۲۶ كانال در فضاي مجازي صادر شده است.

 

20 مهر دبيركل اعتماد‌ملي مشخص مي‌شود

اعضاي حزب اعتماد‌ملي در تاريخ 20 مهرماه سال جاري تشكيل جلسه مي‌دهند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اين جلسه كه اولين جلسه اعضاي شوراي مركزي جديد اين حزب محسوب مي‌شود، دبيركل حزب اعتماد‌ملي بر مبناي اساسنامه انتخاب مي‌شود.

 

استيضاح رحماني‌فضلي تحويل هيات رييسه شد

علي ساري اظهار كرد: طرح استيضاح آقاي رحماني‌فضلي در 14 محور و با تقاضاي 24نماينده تحويل هيات رييسه مجلس شد. به گزارش ايسنا؛ به گفته ساري، محورهاي استيضاح وزير كشور مواردي چون سهل‌انگاري در مباحث امنيتي به‌ويژه حادثه اخير اهواز، وضعيت نابسامان قاچاق كالا و... است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون