• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4213 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر

همراه اول معرفي كرد:

بسته‌هاي تركيبي و ديتاي رومينگ به مناسب اربعين

همراه اول علاوه بر تخفيف در تعرفه رومينگ عراق در ايام اربعين حسيني، بسته‌هاي تركيبي و ديتاي رومينگ بين الملل نيز ارايه كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مشتركيني كه در ايام اربعين قصد سفر به عراق را دارند، مي‌توانند با خريد بسته تركيبي (مكالمه، پيامك و ديتا) يا بسته‌هاي ديتاي رومينگ بين‌الملل ۸ روزه ويژه ايام اربعين، ضمن اطلاع از ميزان استفاده از مكالمه و پيامك و ديتا، هزينه كمتري پرداخت كنند.

بسته تركيبي ارايه شده به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، شامل۲۰ دقيقه مكالمه با ايران، ۲۰ دقيقه مكالمه داخلي، ۲۰ عدد پيامك و ۱۰۰ مگابايت ديتا است. بسته‌هاي اينترنت همراه نيز در ۴ حجم ۵۰ مگابايت (۸ هزار تومان)، ۱۰۰ مگابايت (۱۴ هزار تومان)، ۲۰۰ مگابايت (۲۷ هزار تومان) و ۴۰۰ مگابايت (۴۸ هزار تومان) قابل خريداري است.

بسته‌هاي خريداري شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبه مصرف حجم بسته به محض ورود به كشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه، آغاز مي‌شود.

مدت زمان استفاده از بسته ۸ روز بوده و اين زمان از تاريخ خريد بسته شروع خواهد شد و توصيه شده مشتركين بسته را در آخرين روز خروج خود از ايران خريداري كنند.

مشتركين مي‌توانند براي بررسي باقيمانده اعتبار بسته‌ها كد دستوري #۶۳۰*۱* را شماره‌گيري و در صورت پايان حجم بسته خريداري شده، بسته ديگري خريداري كنند.

لازم به ذكر است اين بسته‌ها تمديد خودكار ندارد و در صورت اتمام بسته با تعرفه عادي محاسبه مي‌شود.

همراه اولي‌ها مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند. همچنين بسته‌ها از درگاه فروشگاه آنلاين به نشانيShop.mci.ir يا از درگاه USSD و با شماره‌گيري كد دستوري #۶۳۱*۱* قابل خريداري است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون