• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4213 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر

بنگاه‌ها

تاكيد دولت بر افزايش سرمايه بانك توسعه تعاون

انوشيروان محسني‌بند‌پي سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در كارگاه آموزشي مديران ستادي و روساي شعب بانك توسعه تعاون با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: افزايش سرمايه بانك توسعه تعاون راهكاري در جهت رونق كسب و كار و تقويت مردمي شدن اقتصاد در شرايط تحريم‌هاي كنوني است. وي افزود: اين بانك ظرفيت بالاي خود را در تقويت اقتصاد مردمي با عملكرد مناسب در طرح اشتغال پايدار روستايي و فراگير اثبات كرده است. وي با اشاره به اينكه بانك توسعه تعاون به حمايت از اقشار كم‌درآمد توجه ويژه‌اي داشته است، افزود: بانك توسعه تعاون در ارايه خدمات به سازمان بهزيستي و كميته امداد تاكنون اقدامات ارزنده‌اي صورت داده است.

رشد 144 درصدي اعطاي تسهيلات بانك آينده

پرداخت تسهيلات خرد بانك آينده به متقاضيان در نيمه نخست سال 1397، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته از نظر تعداد 144 (يكصد و ‌چهل و ‌چهار) درصد افزايش داشته است. بانك آينده، به منظور مشاركت فعالانه در كمك به افزايش توليد داخلي و حمايت از كالاهاي ايراني، براي تامين احتياجات ضروري مردم، در 6 ماهه نخست سال 1397، بيش از 21.000 (بيست و يك هزار) فقره تسهيلات خرد به متقاضيان پرداخت كرده است كه اين تعداد تسهيلات در مقايسه با 6 ماهه نخست سال 1396، رشد 144 (يكصد و چهل و ‌چهار) درصدي را نشان مي‌دهد. ميزان تسهيلات خرد بانك آينده تا پايان شهريورماه سال جاري، 10.550 (ده‌هزار و پانصدوپنجاه) ميليارد ريال بوده است كه اين مبلغ تسهيلات پرداختي نسبت به همين بازه زماني در سال 1396، بيانگر رشد 131 (يكصد و سي و يك) درصدي است.

رفع نقاط بحراني منطقه 8 عمليات انتقال گاز

به منظور ايمن‌سازي و حصول اطمينان از پايداري انتقال بهينه گاز طبيعي، عيوب قسمتي از خط لوله 20 اينچ منطقه 8 عمليات انتقال گاز مورد ترميم و بازسازي قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمدرضا عليزاده، رييس عمليات ساختماني خطوط لوله منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: نيروهاي عملياتي و متخصص اين منطقه موفق شدند طي دو عمليات متوالي، تعويض يك شاخه لوله معيوب به طول 4/12 متر و نصب مجموعه شير بين راهي (LBV) خط لوله 20 اينچ منطقه 8 عمليات را در كمترين زمان ممكن و بدون قطعي گاز به اتمام رسانده و پس از حصول اطمينان از ضريب ايمني، مجددا به چرخه انتقال وارد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون