• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4223 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ آبان

الهه كولايي هم از كانديداتوري شهرداري انصراف داد

گروه اجتماعي| الهه كولايي، يكي از كانديداهاي ليست 30 نفره شورا براي تصدي شهرداري تهران؛ رسما از ادامه حضور در رقابت انتخابات شهرداري انصراف داد. وي در گفت‌وگو با «اعتماد» ضمن اعلام رسمي اين خبر گفت: چند روز پيش بدون آنكه با من تماسي گرفته يا در جريان باشم، مطلع شدم كه اسمم از سوي برخي از اعضاي شوراي شهر در ليست 30نفره گزينه‌هاي شهرداري قرار گرفته است.

كولايي ادامه داد: بعد از آن چند نفر از اعضاي شورا با من تماس گرفتند و خبر كانديداتوري‌ام را اعلام كردند. ضمن آنكه از دفتر رييس شوراي شهر نيز با من تماس گرفته و رسما اعلام شد كه شما هم جزو كانديداهاي شهرداري تهران هستيد، در حالي كه انتظار مي‌رفت حداقل خود رياست شورا زحمت تماس با كانديداها را بكشند!

اين كانديداي شهرداري تهران با اشاره به موضع‌گيري و ديدگاهش در خصوص حضور در رقابت انتخاب شهردار تهران نيز گفت: من به دو خانم عضو شورا كه با من تماس گرفتند هم گفتم كه برنامه‌اي براي حضور در اين رقابت ندارم؛ چون هدفم كه همانا طرح مسائل و مشكلات تهران و ديدگاه‌هاي شخصي‌ام براي برون‌رفت از آنها بود در كنار حفظ يكپارچگي و هماهنگي بين كانديداها بود، در همان دوبار كانديداتوري گذشته، تامين شده بود. براي همين هم نه در فكر كانديدا شدن مجدد بودم و نه تمايلي داشتم.

وي تاكيد كرد: تجربه سال قبل من در انتخابات شهرداري تهران متاسفانه نشان‌دهنده اين واقعيت بود كه در سطوح مديريت بالا و كلان كشور، هنوز هم اعتقاد چنداني به مديريت بانوان وجود ندارد و مديريت كشور همچنان ميراث‌دار مرد‌سالاري در بخش‌ها و سطوح مختلف قدرت و مديريت است. گرچه باز هم همچنان بر اين ‌باورم كه اين مسائل و نگاه‌ها نبايد باعث مايوس شدن و نااميد شدن براي حضور در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي و سياسي و... جامعه براي زنان كشورم باشد.

 


كاهش دماي هوا و احتمال سيلاب

مهر| با بروز جريانات هواي سرد در استان‌هاي ساحلي خزر شاهد كاهش دماي هوا بين ۴ تا ۶ درجه براي مازندران خواهيم بود. مرتضي ضرابي، كارشناس هواشناسي براي نقاط شمالي استان آذربايجان شرقي، اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات خراسان شمالي شرايط بارش را پيش‌بيني كرد. وي با اشاره به اينكه كانون بارش در استان گيلان و غرب استان مازندران پيش‌بيني مي‌شود، افزود: بروز سيلاب و آبگرفتگي معابر دور از انتظار نيست.ضرابي همچنين مواج بودن درياي خزر، درياي عمان، تنگه هرمز و بخش‌هاي شرقي خليج فارس را از ديگر پديده‌هاي پيش‌بيني شده در اين هفته اعلام كرد.وي گفت: از فردا سامانه بارشي از غرب و جنوب غرب وارد كشور خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون