• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4231 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ آبان

بازيگران جديد حوزه بانكداري را بپذيريم

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رييس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به اهميت پذيرش تغييرات و نقش‌آفرينان جديد، گفت: آنچه در حوزه تراكنش اتفاق افتاده است، بازيگران جديدي هستند كه به حوزه تكنولوژي مالي و بانكداري كشور ورود كرده‌اند.

دكتر امير ناظمي روز سه‌شنبه در سخناني در آيين گشايش چهارمين نمايشگاه تراكنش اظهار داشت: بزرگ‌ترين نمود عيني پذيرش تغييرات، در پذيرش بازيگران جديد است، بازيگران جديد كه مي‌آيند و ما آنها را به واسطه قوانين و مقررات دسترسي به داده‌ها و دسترسي به منابع مي‌پذيريم. آن چيزي كه در حوزه تراكنش اتفاق افتاده است بازيگران جديدي هستند كه به حوزه تكنولوژي مالي و بانكداري كشور ورود پيدا كرده‌اند و اگر بازيگران سنتي بخواهند همچنان وجود داشته باشند، بايد آنها را بپذيرند.»

ناظمي در ادامه گفت: شرط عقلانيت اين است ما بازيگران جديدي را كه به واسطه فناوري‌ها و تغييرات الگوي رفتار مردم و تغيير‌ ديدگاه‌ها و ادراك به وجود آمده‌اند، بپذيريم. ما شاهد اين تغييرات هستيم اما شايد در آن چيزي كه برعهده ما، دولت و بازيگران سنتي مانند بانك‌هاست، اين تغييرات به اندازه كافي مورد پذيرش قرار نگرفته است.

وي ادامه داد: بايد بدانيم در جاي جاي فعاليت‌هايي كه در گذشته بانك‌ها انجام مي‌دادند تغييرات زيادي رخ داده و بازيگران جديد و ‌مفاهيمي مانند بانكداري بدون شعبه به اين سيستم اضافه شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون