• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4237 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ آبان

ويژه

معرفي سه هزار دانش‌آموز مشهدي به عنوان سفيران گاز در سال 97

خراسان رضوی | سيد مرتضي هاشمي؛ رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي از شروع دوره‌هاي آموزشي آشنايي با مصرف صحيح و ايمن گاز طبيعي براي دانش‌آموزان دوره ابتدايي با هدف تربيت سفيران ايمني گاز در مشهد طي سال 97 خبر داد.

سيد احمد علوي در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين دوره آموزشي طي قراردادي با يك موسسه آموزشي در سطح تعدادي از مدارس شهر مشهد اجرا مي‌شود. وي بيان كرد: طبق برنامه‌ريزي انجام شده در پنج ماه پاياني امسال، 30 دوره آموزشي با حضور حداقل سه هزار دانش‌آموز در مدارس سطح شهر مشهد برگزار مي‌شود و در صورت اجراي موفق طرح توسط مجري شرايط افزايش دوره‌ها مورد بازبيني قرار خواهد گرفت.علوي با اشاره به ضريب نفوذ بالاي گاز در شهرها و روستاهاي استان اظهار اميدواري كرد: با اجراي اين طرح زمينه تربيت نسلي آشنا با موضوعات ايمني و مصرف بهينه گاز فراهم شود.

 

تحريم‌ها اثري بر صنعت برق ندارد

مديرعامل شركت توانير در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي شركت برق منطقه‌اي خوزستان گفت: اقدامات بسيار ارزشمندي در پايداري شبكه برق خوزستان و مقاوم‌سازي آن در برابر ريزگردها صورت گرفته و مثبت است.

به گزارش روابط عمومي شركت سهامي برق منطقه‌اي خوزستان، محمدحسن متولي‌زاده كه براي سفري دو روزه به خوزستان سفر كرده با تاكيد بر اهميت صنعت برق خوزستان در كشور اظهار كرد: بناست در اين سفر دو روزه كه به همراه معاون اول رييس‌جمهور و وزير نيرو است از تاسيسات صنعت برق خوزستان بازديد و اقدامات انجام شده پايدار‌كننده در برابر شرايط نامساعد جوي و ريزگردها بررسي شود. وي با ارزشمند خواندن اقدامات انجام شده در مقاوم‌سازي شبكه در مقابله با ريزگردها بيان كرد: اقدامات انجام شده براي پايداري شبكه برق خوزستان مثبت است و همين اقدامات به همراه عملكرد مثبت مسوولان استان و صرفه‌جويي‌هاي مردم باعث شد، اثرات كاهش توليد برق نيروگاه‌هاي برقابي سال ۹۷ در خوزستان مشاهده نشود.

مديرعامل شركت توانير تصريح كرد: مهم‌ترين راه براي جلوگيري از خاموشي‌هاي تابستان آينده در گام نخست مديريت مصرف توسط مردم است علاوه بر لزوم مديريت مصرف تدابير لازم همچون احداث نيروگاه و ظرفيت‌سازي جديد، آماده‌سازي شبكه انتقال و فوق توزيع نيز در دستور كار قرار دارد.

 

جامعه پرستاري كشور از خدمات ويژه آسياتك بهره‌مند مي‌شوند

جلسه امضا و تبادل تفاهمنامه و قرارداد همكاري شركت انتقال داده‌هاي آسياتك و سازمان نظام پرستاري كشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي آسياتك، اين شركت با محصولاتي همچون اينترنت پرسرعت ADSL2+، پهناي باند اختصاصي و اشتراكي، تلفن ثابت، سرويس‌هاي مبتني بر رسانه‌هاي تعاملي، خدمات سرور و ديتاسنتر، ميزباني داده‌ها، دامنه و اينترنت پرسرعت TD LTE به عنوان كامل‌ترين سبد محصولات و خدمات در بين شركت‌هاي صنعت شناخته مي‌شود و يكي از رسالت‌هاي اصلي آسياتك به عنوان برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور، ارتقاي سطح كيفيت زندگي مردم است و در همين راستا اين شركت تا كنون از ده‌ها پروژه در حوزه سلامت حمايت كرده است. بر همين اساس، ارتباط با جامعه پرستاري كشور به عنوان يكي از اصلي‌ترين اقشار مرتبط با ارتقاي سلامت جامعه در دستور كار آسياتك قرار گرفت و انعقاد قرارداد با سازمان نظام پرستاري كشور، نقطه عطفي بر فعاليت‌هاي آسياتك در راستاي اهداف خود است. در اين راستا پرستاران محترم سراسر كشور معرفي شده از سوي سازمان نظام پرستاري كشور مي‌توانند از انواع سرويس‌هاي متنوع اينترنت برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور با تسهيلات ويژه استفاده كنند.

اصغر دالوندي رييس كل سازمان نظام پرستاري كشور در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه مشترك با آسياتك گفت: با توجه به نرخ مهاجرت جامعه پرستاري كشور، كمبود نيروي كار متخصص، عدم دسترسي كافي پرستاران مناطق دور افتاده به منابع آموزشي و همچنين تجميع منابع اصلي در كلان شهر‌ها، نياز به اقدامات زيربنايي در حوزه سلامت بيش از پيش وجود دارد.

 

تصويب صورت‌هاي مالي سال 96 بيمه ايران در مجمع عمومي

اعضاي مجمع عمومي شركت سهامي بيمه ايران ضمن ارزيابي مثبت و رو به رشد فعاليت‌ها و عملكرد بيمه ايران، صورت‌هاي مالي سال 1396 شركت را به تصويب رساندند.

به گزارش روابط عمومي بيمه ايران، مجمع عمومي عادي ساليانه شركت سهامي بيمه ايران عصر دوشنبه 28 آبان 97 به رياست امير باقري معاون بانك و بيمه وزارت امور اقتصادي و دارايي و با حضور اعضاي مجمع، غلامرضا سليماني رييس كل بيمه مركزي ايران، سيدحميد پور‌محمدي معاون برنامه‌ريزي سازمان برنامه و بودجه كشور، نمايندگان وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان حسابرسي (حسابرس قانوني بيمه ايران) و اعضاي هيات مديره بيمه ايران برگزار شد. در اين جلسه صورت‌هاي مالي سال96 بيمه ايران مورد بررسي قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر به تصويب رسيد.

بنا بر اين گزارش، محسن پوركياني رييس هيات‌مديره و مديرعامل بيمه ايران در گزارشي جامع به مجمع عمومي، با اشاره به رشد 8 درصدي حق بيمه صادره اين شركت در سال گذشته نسبت به سال 95 با وجود خارج كردن پرتفوي رشته درمان 2 هزار ميلياري چند سازمان بزرگ اظهار كرد: هم اكنون بيمه ايران به‌طور ميانگين روزانه 33 ميليارد تومان خسارت به هم‌ميهنان زيانديده در اقصي نقاط كشور پرداخت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون