• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4237 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ آبان

استان‌هاي جنوبي باراني مي‌شوند

ايسنا| مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي با اشاره به بارش باران در استان‌هاي جنوبي كشور از جمله بوشهر و فارس، در عين حال از ورود سامانه بارشي جديد از شمال غرب در روز پنج‌شنبه (اول آذرماه) خبر داد.

احد وظيفه، شرايط جوي كشور را طي روزهاي آينده پيش‌بيني كرد و گفت: بر اساس آخرين نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي، با ورود سامانه جديد بارشي از سمت جنوب و جنوب غرب كشور، در استان‌هاي بوشهر، فارس، يزد، غرب كرمان، جنوب اصفهان و بخش‌هايي از هرمزگان، خراسان جنوبي و خراسان رضوي بارش باران و در برخي نقاط رعد و برق و وزش باد شديد موقت پيش‌بيني مي‌شود.

وي ادامه داد: امروز فعاليت اين سامانه بارشي در نيمه شرقي كشور در استان‌هاي هرمزگان، جنوب كرمان، سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي و خراسان رضوي متمركز خواهد بود.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي با اشاره به اينكه بعدازظهر پنج‌شنبه سامانه بارشي جديدي از شمال غرب وارد كشور خواهد شد، اظهار كرد: اين سامانه به تدريج استان‌هاي واقع در غرب و شمال غرب كشور را تحت تاثير قرار خواهد داد. همچنين از امروز تا روز پنجشنبه مناطق مركزي و شرقي خليج‌فارس مواج پيش‌بيني مي‌شود.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي در پايان با اشاره به وضعيت جوي پايتخت طي دو روز آينده گفت: آسمان تهران از (۳۰ آبان‌ماه) كمي ابري، همراه با غبار صبحگاهي و در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون