• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4246 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۲ آذر

ويژه

بانك رفاه حامي اولين دوره مسابقات رالي آفرود كشوري كارگري

در راستاي حمايت از ورزش كارگري و در ادامه همكاري بانك رفاه با فدراسيون ورزش كارگري ج.ا.ا، بانك رفاه حامي اولين دوره مسابقات رالي آفرود كارگران شد.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، در اين دوره از مسابقات كه بر اساس مهارت‌هاي مسيريابي، كنترل زمان با سرعت محدود و عبور از رمل‌هاي شني طي روزهاي 8 و 9 آذر ماه سال جاري برگزار شد، تيم‌هاي تهران حايز مقام‌هاي اول و سوم شدند و تيم قزوين به مقام دوم دست يافت.

 

رشد ۱۲ درصدي توليد فولاد خام

و ۴۵ درصدي فروش فولاد مباركه

كاركنان بلندهمت شركت فولاد مباركه و مجتمع فولاد سبا در سال حمايت از كالاي ايراني با وجود همه محدوديت‌ها و تحريم‌ها از ابتداي فروردين‌ماه تا پايان آبان‌ماه 1397 با توليد 5 ميليون و 340 هزار تن فولاد خام و 12.7 درصد رشد نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل، افتخاري ديگر آفريدند. در 8 ماه سال 1397 كاركنان شركت فولاد مباركه با ركوردشكني‌هاي پي‌درپي موفق شدند با 5 درصد رشد نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل 4 ميليون و 500 هزار تن فولاد خام توليد كنند.مهندس حميدرضا عظيميان با اشاره به رشد 86 درصدي توليد در مجتمع فولاد سبا گفت: در بازه زماني مذكور تلاشگران اين مجتمع 839 هزار تن فولاد خام توليد كردند.وي در ادامه افزود: در شركت فولاد هرمزگان نيز از ابتداي سال جاري تا پايان آبان‌ماه 976 هزار تن فولاد خام به دست توانمند كاركنان اين شركت توليد شد كه رشد 7 درصدي داشت.مديرعامل فولاد مباركه افزود: از اين دستاورد ارزشمند در هشت‌ماهه منتهي به آبان سال جاري 4 ميليون و 564 هزار تن ورق گرم در گروه فولاد مباركه توليد شده و از اين ميزان سهم خط نورد گرم فولاد مباركه 3 ميليون و 779 هزار تن و سهم مجتمع فولاد سبا 785 هزار تن بوده است.

 

امكان پوياسازي رمز دوم كارت در بانك‌ پاسارگاد فراهم شد

به‌ منظور افزايش امنيت و صيانت از حقوق مشتريان، بانك‌ پاسارگاد شرايط پوياسازي رمز دوم كارت را در نرم‌افزارهاي كارت، اينترنت‌بانك و همراه‌بانك فراهم كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك ضمن اعلام اين خبر گفت: مشتريان گرامي مي‌توانند براي كاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم كارت‌هاي بانكي كه در تراكنش‌هاي بدون كارت به ‌كار گرفته مي‌شوند، نسبت به فعال‌سازي رمز پويا براي كارت و دريافت رمز دوم يك بار مصرف اقدام كنند. وي ادامه داد: يك بار مصرف بودن و اعتبار يك دقيقه‌اي رمز دوم كارت از جمله ويژگي‌هاي رمز پوياست.

 

انتصاب عباس معمارنژاد

به سمت معاون امور بانكي، بيمه و شركت‌هاي دولتي وزارت اقتصاد

وزير امور اقتصادي و دارايي معاون امور بانكي، بيمه و شركت‌هاي دولتي را منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري بانك صنعت و معدن و به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، دكتر فرهاد دژپسند، طي اين حكم، «عباس معمارنژاد» را به عنوان معاون امور بانكي، بيمه و شركت‌هاي دولتي وزارت اقتصاد منصوب كرد.اين گزارش حاكي است، وزير اقتصاد در حكم عباس معمارنژاد، مواردي چون «مشاركت فعال در اصلاح نظام بانكي و ارتقاي كارآمدي بانك‌ها»، «طراحي نظارت بهره‌ور و هوشمند براي مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه در حوزه‌هاي بانكي، بيمه و شركت‌هاي دولتي»، «ارتقاي كارايي و اثربخشي شركت‌هاي دولتي با واگذاري دارايي‌هاي مازاد و پايش مستمر ريسك و بازده دارايي‌هاي اين شركت‌ها» را از جمله اولويت‌هاي برنامه‌هاي معاونت مذكور عنوان كرده است.

همراه اول كسب و كارهاي ديجيتالي را توسعه مي‌دهد

با امضاي يك تفاهمنامه چند جانبه، همراه اول كسب و كارهاي ديجيتالي در كشور را توسعه مي‌دهد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسمي كه صبح روز يكشنبه ۱۱ آذرماه با حضور ابوالحسن فيروزآبادي رييس مركز ملي و دبير شوراي عالي فضاي مجازي، حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول، عيسي منصوري معاون كارآفريني وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، محمدهادي ايازي معاون اجتماعي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نمايندگاني از معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، سازمان فناوري اطلاعات و مركز توسعه رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تفاهمنامه همكاري چندجانبه با محتواي همكاري، هماهنگي و هم‌افزايي قابليت و ظرفيت در موضوع كسب و كارهاي نوپا به ويژه از نوع ديجيتال توسط طرفين امضا شد.

با امضاي اين تفاهمنامه هفت جانبه، همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در امر حمايت از كسب و كارهاي نوپا متعهد شد در شتابدهي رسانه‌اي كسب و كارهاي نو كمك كند. از ديگر تعهدات اپراتور اول در اين تفاهمنامه «همكاري در معرفي استارت‌آپ‌ها با استفاده از ظرفيت سامانه‌هاي هوشمند در اختيار»، «اختصاص سهميه تبليغي صداوسيما به استارت‌آپ‌ها با استفاده از ظرفيت توسكا»، «انجام تبليغات ويژه كسب و كارهاي نوپاي ديجيتال در صداوسيما با تخفيف مصوب»، «ايجاد سامانه آموزش الكترونيك جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي مديريت كسب و كار، منتورينگ و...» و «پيگيري همكاري و برگزاري فعاليت‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي- ترويجي كارآفريني مثل استارت‌آپ ويكندها» عنوان شده است. در اين مراسم كه در محل ساختمان توسعه كسب و كار ايرانيان (توسكا) برگزار شد، ضمن تشريح «زيست بوم توسعه كسب و كار ديجيتال نوپا» بر نقش‌آفريني موثر اين شركت به عنوان شتاب‌دهنده رسانه‌اي كسب و كارهاي كوچك بر بستر ديجيتال تاكيد شد. همچنين در اين مراسم رييس مركز ملي و دبير شوراي عالي فضاي مجازي از نقش اپراتور اول در توسعه كسب و كارهاي ديجيتال نوپا و تقويت ظرفيت‌هاي داخلي و ملي در اين راستا قدرداني كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون