• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4256 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر

ويژه

در همايش راهبردي شركت عنوان شد

عزم جدي ذوب آهن اصفهان براي ارتقاي صادرات

مهندس منصور يزدي‌زاده، مديرعامل شركت گفت: ذوب آهن اصفهان از زمان بهره‌برداري تاكنون بالغ بر 70 ميليون تن توليد داشته است. صادرات ما نيز در اين مدت بيش از 8 ميليون تن بوده كه عمده آن در سال‌هاي اخير بوده است. وي با اشاره به ميزان توليد و صادرات در شرايط فعلي افزود: در سال گذشته ميزان 50 درصد از توليد شركت صادر شده است و در هشت ماهه امسال نيز ميزان 662 هزار تن صادرات داشتيم كه اميد است، در سال جاري با وجود مشكلات و تحريم‌ها، از مرز يك ميليون تن صادرات عبور كنيم.

ذوب آهن اصفهان و مسووليت اجتماعي

مديرعامل شركت تصريح كرد: در زمينه نيروي انساني نيز هم‌اكنون ميزبان 14 هزار نفر از كاركنان در داخل شركت هستيم و همچنين تعداد 17 هزار نفر نيز در بخش معادن كشور به صورت غير مستقيم با اين شركت در ارتباط هستند. اين مقام مسوول با اشاره به اينكه ذوب آهن اصفهان بزرگ‌ترين جنگل دست كاشت كشور را به مساحت 16 هزار و 500 هكتار دارا است، بيان كرد: ذات صنايع در همه جاي جهان با آلايندگي همراه است اما نكته مهم كنترل و كاهش اين فرآيند است. در زمينه زيست محيطي اين شركت اقدامات گسترده‌اي را انجام داده و پروژه‌هاي مهمي را نيز در دست اقدام دارد. مهندس يزدي‌زاده گفت: بيمارستان شهيد مطهري شركت به عنوان يكي از بزرگ‌ترين و مجهز‌ترين مراكز پزشكي استان، علاوه بر خدمت‌رساني به پرسنل در راستاي مسووليت اجتماعي خود در سطح استان نيز خدمات‌رساني مي‌كند. وي فعاليت‌هاي باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن را از جمله ساير اقدامات شركت در راستاي مسووليت اجتماعي برشمرد و اظهار كرد: اين باشگاه در رشته‌هاي ورزشي مختلف فعاليت‌هاي بسيار خوبي داشته و اميد است در آينده شاهد نتايج بهتر از اين مجموعه باشيم. دو رشته هندبال و بسكتبال نيز اخيرا اضافه شده است كه نتايج خوبي را در مجموعه تيم‌هاي استان و كشور دريافت كردند. مهندس يزدي‌زاده بيان كرد: امسال با چالش بحران آب مواجه بوديم كه مشكلاتي را براي توليد ايجاد كرده بود اما برنامه‌ريزي صورت گرفته بحث تامين پايدار آب برقرار شد. وي در خصوص وضعيت فروش محصولات توليدي شركت گفت: امسال در مقايسه با سال گذشته، 164 درصد رشد داشتيم كه دلايل آن عبارتند از: افزايش قيمت‌هاي جهاني، كاهش هزينه‌ها و توليد محصولات با ارزش افزوده بالا كه مجموع آنها ارزش آفريني مناسبي را در شش ماه نخست امسال براي شركت رقم زده است. مديرعامل ذوب آهن با اشاره به اينكه براي ارتقاي توليد نيازمند ورود مواد اوليه به شركت هستم، گفت: اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي تامين مواد اوليه، وضعيت معيشت پرسنل نيز بهبود ‌يابد. وي افزود: با توجه به رويكردي كه شركت در آن قرار گرفته و رسيدن به ظرفيت چهار ميليون تن توليد، نقشه راه آن تدوين شده است و در صورت نياز مورد بازنگري قرار مي‌گيرد.


موفقيت اپراتور اول در مديريت منابع انساني

همراه اول تنديس «سيمين» مديريت منابع انساني در جايزه استاندارد ۳۴۰۰۰ را كسب كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول در ارزيابي دومين دوره جايزه مديريت منابع انساني، موفق شد بالاتر از ساير شركت‌هاي حوزه ارتباطات كشور، تنديس «سيمين» اين جايزه را دريافت كند. آيين اختتاميه دومين جايزه استاندارد ۳۴۰۰۰ مديريت منابع انساني، چهارشنبه ۱۴ آذر ماه، همزمان با سومين كنفرانس مديريت منابع انساني با حضور جمشيد انصاري معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان اداري و استخدامي كشور و جمعي از مديران كشوري، مديران و اساتيد حوزه مديريت منابع انساني كشور در دانشگاه تهران برگزار و به برترين شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي جوايزي به تناسب سطح بلوغ مديريت منابع انساني آنها، اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون