• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4256 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر

كوتاه از جهان ورزش

در سه ديدار هفته پانزدهم ليگ برتر كه روز جمعه برگزار شد، تيم‌ پرسپوليس موفق شد با نتيجه 3 بر 1 پارس جنوبي جم را شكست دهد. فولاد در تبريز با نتيجه 2 بر 1 از سد تراكتورسازي گذشت و صنعت نفت در خانه با نتيجه 2 بر 1 تيم ساپيا را شكست داد.

رييس فدراسيون فوتبال ايران در حاشيه بازگشت خود از قطر در پاسخ به خبرنگاران پيرامون استفاده از كمك‌داور ويديويي گفت: به تمامي اتفاقات روز گذشته اشراف دارم و نظرمان براي آوردن سيستم VAR به فوتبال ايران مثبت است.

سجاد مرداني تكواندوكار وزن 80+ كيلوگرم در مرحله يك چهارم مسابقات گرنداِسلم موفق شد نماينده كره جنوبي را از پيش رو برداشته و راهي مرحله نيمه نهايي شود. همچنين آرمين هادي پور تكواندوكار وزن 58- كيلوگرم در اولين گام موفق شد نماينده تايلند را شكست داده و راهي مرحله نيمه‌نهايي شود.

جياني اينفانتينو رييس فيفا ديروز در دوحه گفت كه اكثريت فدراسيون‌هاي عضو فيفا از افزايش تعداد تيم‌هاي جام جهاني 2022 به چهل و هشت تيم حمايت مي‌كنند.

يكي از هواداران ريورپلاته كه پس از جشن قهرماني تيم محبوبش در حال بازگشت به خانه بود، توسط دو هوادار افراطي بوكا به قتل رسيد. طبق اظهارات مادرش، او پيش از مرگ گفته است كه من مي‌ميرم! مي‌ميرم چون هوادار ريور بودم و در جشن قهرماني شركت كرده بودم. به من حمله كردند چون پيراهن ريور را به تن داشتم.

ادامه اعتراضات جليقه زردها در پاريس باعث شد يكي ديگر از ديدارهاي تيم پاري‌سن‌ژرمن در لاشامپيونه به تعويق بيفتد.

در حالي كه در ماه‌هاي اخير اخبار زيادي از قطع همكاري فدراسيون واليبال با كولاكويچ شنيده مي‌شد، طبق اعلام سرپرست فدراسيون اين مربي به خاطر قراردادش كه تا سال 2020 معتبر است، به زودي به ايران باز خواهد گشت.

الناز كمپاني، نايب قهرمان دوي ۶۰ متر با مانع قهرماني آسيا در مورد دعوت نشدنش به اردوي تيم ملي دووميداني اظهار كرد: با توجه به اينكه در تمامي مسابقات اخير طلايي شدم و ركورد خوبي به جا گذاشتم بازهم دليل دعوت نشدنم به اردو را نمي‌دانم!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون