• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4265 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ دي

تساوي دور از انتظار مقابل فلسطين

كي‌روش: ناراحتيم، اما در كل نگران نباشيد

تيم ملي فوتبال كشورمان در ديداري تداركاتي مقابل فلسطين به ميدان رفت. اين بازي به درخواست كارلوس كي‌روش پخش زنده نداشت و فقط خبرنگاران حق داشتند حضور داشته باشند. سرمربي پرتغالي تيم ملي كه در اين ديدار هيچ كدام از لژيونرهاي اروپايي‌اش را در اختيار نداشت، تصميم به استفاده از سيستم چرخشي بين بازيكنان گرفت تا بازيكنان را محك بزند. نكته جالب توجه اين بازي كه بعد از بازي توسط خبرنگاران و بازيكنان مطرح شد، پيشرفت تيم فلسطين بود كه بازيكنان ايران را شگفت‌زده كرده بود، به گونه‌اي كه بازي در طول نود دقيقه تقريبا پاياپاي دنبال شده و فلسطيني‌ها چندين موقعيت خطرناك روي دروازه بيرانوند و سپس حسيني ايجاد كردند.

بازي تيم‌هاي فوتبال ايران و فلسطين در ورزشگاه الدوحيل قطر در نهايت با تساوي 1 بر 1 به اتمام رسيد. مهدي طارمي تك‌گل تيم ايران را در دقيقه 55 زد و تك گل فلسطيني‌ها هم در دقيقه 92 توسط جاناتان زوريلا كه به صورت تعويضي وارد زمين شده بود به ثمر رسيد. در اين ديدار خانزاده از ابتداي نيمه دوم جاي منتظري وارد زمين شد، علي عليپور از دقيقه 60 جاي آزمون را گرفت، وريا غفوري و مسعود شجاعي به ترتيب جاي مهدي ترابي و اشكان دژاگه را گرفتند و اميد ابراهيمي از دقيقه 70 به جاي روزبه چشمي وارد زمين شد. دقيقه 74 هم آخرين تعويض كي‌روش براي محك زدن بازيكنان انجام شد كه حسيني جاي بيرانوند را گرفت.

بعد از بازي كي‌روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. سرمربي پرتغالي تيم ملي با ابراز شگفتي از پيشرفت فلسطين گفت: «تمام بازي‌ها را نگاه مي‌كنم و از قدرت تيم‌ها آگاه هستم. مي‌دانستم فلسطين پيشرفت زيادي در فوتبالش كرده است. بازيكناني در شيلي و اروپا دارد و واقعا براي ما بازي خوبي بود. نه‌تنها بازي با فلسطين براي ما يك بازي دوستانه و آماده باش خوب بود، بلكه براي كساني كه فكر مي‌كنند بردن كاپ قهرماني جام ملت‌ها مثل بريدن چيز‌كيك راحت است و مشخص شد چنين چيزي نيست.» كي‌روش همچنين با انتقاد از شرايط به وجود آمده در قبال تيم ملي گفت: «من از لحاظ روحي رواني بايد كار‌هاي زيادي انجام بدهم زيرا بچه‌ها از درون‌شان خوشحال نيستند و وقتي شما خوشحال نباشيد، نمي‌توانيد بهترين عملكردتان را به نمايش بگذاريد. اين شامل بازيكنان و هم كادر فني مي‌شود و الان زمان اين است كه من روحيه تيمي را بهبود ببخشم. مخصوصا به خاطر هواداران و الان همان طور كه گفتم بچه‌ها از درون بسيار ناراحت هستند اما در كل نگران نباشيد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون