• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4268 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

ديدار علي لاريجاني با مراجع تقليد

علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي روز پنجشنبه و جمعه به ديدار مراجع تقليد رفت. البته او از آيت‌الله مومن از اعضاي مجلس خبرگان كه چندي پيش به علت خونريزي مغزي در بيمارستان بستري شد نيز عيادت كرد.

لاريجاني در ديدار با آيت‌الله نوري همداني با اشاره به مسائل اقتصادي گفت: موضوعي كه كشور امروز با آن مواجه است مسائل اقتصادي است در اين خصوص نيز رهبري تاكيد داشتند؛ بنابراين شورايي براي سامان بخشيدن مشكلات اقتصادي كشور با حضور سران قوا تشكيل شد تا تصميمات اين شورا بتواند براي مشكلات اقتصادي چاره‌جويي كند.البته تحريم‌هاي امريكا نيز در به وجود آمدن شرايط اقتصادي كشور بي‌تاثير نبود. در بحث بانك نيز بايد قوانيني تدوين شود كه بانك‌ها مكلف به سرمايه‌گذاري در بحث توليد شوند و مساله توليد و اشتغال در كشور رونق بگيرد.

آيت‌الله نوري همداني نيز در اين ديدار اظهار داشت: شما از خاندان فقاهت و مرجعيت هستيد ،علاوه بر اينكه شما شخصيتي عالم و مديريت موفقي داريد و ما به شما علاقه‌مند هستيم .الحمدلله جنابعالي موفق هستيد و با فكر و تدبير شما خيلي از مسائل حل شده است؛ مساله مديريت جزو مشكل‌ترين كارهاي دنيا است كه شما در اين زمينه موفق عمل كرديد.ايشان تصريح كرد: مسوولان كشور بايد مشكلات اقتصادي و فقر موجود را حل كنند و همچنين بر قيمت كالاها اشرافيت داشته باشند تا قيمت اجناس در سراسر كشور با يك قيمت به دست مردم برسد.

آيت‌الله نوري همداني خاطرنشان كرد: در مساله بانك‌ها، بانك بايد به توليد كمك كند و اگر به توليد كمك كند، مساله اشتغال و بيكاري در كشور حل شده و فقر
ريشه كن خواهد شد.آيت‌الله مكارم شيرازي نيز در ديدار با علي لاريجاني اظهار داشت: به نظر من سران احزاب و گروه‌هاي سياسي از اوضاع كشور و گرفتاري‌هاي مردم بي‌اطلاع هستند وگرنه اينگونه به مسائل حاشيه‌اي و فرعي نمي‌پرداختند.از طرفي متاسفانه برخي از كسبه ملاحظه مردم به خصوص طبقات ضعيف را نمي‌كنند و تا آنجا كه بتوانند گران‌فروشي مي‌كنند كه بايد توجه كنند كه ملاحظه مردم بنمايند و اينقدر به طبقات مختلف جامعه فشار وارد نكنند.آيت‌الله مكارم شيرازي افزود: فضاي مجازي مي‌تواند نقش مهمي داشته باشد كه بايد براي آن فكري كرد.لازم به ذكر است لاريجاني با آيت‌الله وحيد خراساني، آيت‌الله شبيري زنجاني و همچنين آيت‌الله صافي گلپايگاني نيز ديدار و گفت‌وگو كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون