• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4284 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي

ويژه

اهداي جوايز برندگان قرعه‌كشي در جشنواره بانك آينده

در پي برگزاري مراسم قرعه‌كشي چهارمين جشنواره حساب‌هاي پس‌انداز قرض‌الحسنه بانك آينده در روز يكشنبه به تاريخ 22 مهر ماه سال جاري، طي مراسمي، جوايز اين دوره از جشنواره، به برندگان خوش شانس اهدا شد. در همين راستا، روز دوشنبه، 24 دي ‌ماه سال جاري، مراسم اهداي 20 (بيست) كمك هزينه خريد واحد مسكوني هر يك به ارزش 1 (يك) ميليارد ريال، 150 (يكصد و پنجاه) دستگاه خودروي سواري پژو پارس سال، 200 (دويست) كمك هزينه خريد صنايع دستي 5 (پنج) ميليون ريالي و ساير جوايز نقدي و غيرنقدي با حضور تعدادي از مشتريان، اعضاي هيات‌مديره و جمعي از مديران و كاركنان بانك آينده برگزار و برندگان خيرانديش تهراني، جوايز خود را دريافت كردند. اضافه مي‌نمايد برندگان خير شهرستاني، ظرف روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه، 25 و 26 دي‌ماه جاري، در شهرهاي مشهد، شيراز، اصفهان و اهواز، جوايز خود را جداگانه دريافت خواهند نمود.

لبخند بورس به بانك ‌پاسارگاد

بانك‌پاسارگاد پس از برگزاري موفقيت‌آميز مجمع عمومي ساليانه و بازگشت به بورس، مورد استقبال كم‌نظير فعالان بازار سرمايه و سرمايه‌گذاران قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك، ضمن اعلام اين خبر گفت: نماد بانك‌ پاسارگاد از لحظه بازگشايي باعث رونق بسيار در بورس و ايجاد هيجان بسيار در بين سرمايه‌گذاران شده است؛ به طوري كه در مدت 9 روز از زمان بازگشايي، تعداد 4 ميليارد و 387 ميليون و 744 هزار سهم اين بانك در بورس معامله شده است.

 

فولاد سنگان توسعه پايدار و رونق اقتصادي به همراه دارد

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات عامل ايميدرو به همراه دكتر خادمي، معاون وزير راه و شهرسازي، مهندس عظيميان، مديرعامل فولاد مباركه، دكتر نگهبان، نماينده مردم خواف در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمسيان، امام‌جمعه شهرستان خواف، و جمعي از مسوولان اين شهرستان و سرمايه‌گذاران مستقر در منطقــــه سنگــــــان از مجمــــــوعـــه كارخانه‌هاي فولاد سنگان بازديد كرد.

دكتر غريب‌پور مجموعه اقدامات صورت‌گرفته در پروژه‌هاي فولاد سنگان را مطلوب ارزيابي كرد و با بيان اينكه بهره‌برداري كامل از فولاد سنگان توسعه پايدار و رونق اقتصادي را به همراه دارد، اظهار اميدواري كرد: با افتتاح كارخانه 5 ميليون تني كنسانتره فولاد سنگان در سال آينده، ان‌شاءالله شاهد رشد و توسعه پايدار هرچه بيشتر در اين منطقه و صنعت كشور باشيم.

بهره‌برداري طرح‌هاي‌ استان گلستان با تسهيلات بانك صنعت و معدن

همزمان با سفر رياست‌جمهوري و هيات دولت به استان گلستان با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت طرح‌هاي شورابه يد گلستان و صنايع غذايي عاليا گلستان با تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، طرح شورابه يد گلستان با مشاركت اين بانك و پرداخت 300 ميليارد ريال جهت توليد سالانه 375 تن يد كريستال و اشتغال 45 نفر به طور مستقيم آغاز به كار كرد.

همچنين طرح عاليا گلستان نيز با مشاركت اين بانك و با تسهيلات 150 ميليارد ريالي جهت توليد انواع روغن گياهي تا 300 تن در روز و با ايجاد اشتغال 50 نفر به بهره‌برداري رسيد.

علاوه بر اين بانك صنعت و معدن مبلغ 270 ميليارد ريال نيز به شركت صنايع غذايي عاليا گلستان در سال جاري تسهيلات سرمايه در گردش اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون