• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4302 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

انحراف هر انقلابي را تهديد مي‌كند

سيدمحمود علوي، وزير اطلاعات گفت:«همه ما بايد پشت سر رهبري و ولايت فقيه با وحدت و انسجام داخلي و همراهي مردم حركت كنيم تا بتوانيم از آسيب‌هاي پيش‌رو نظام جلوگيري كنيم. اگر به هر دليلي يكي از اين اركان نظام جمهوري اسلامي، وحدت و انسجام، مشاركت مردم و رهبري ولايت فقيه آسيب ببيند، كشور ما هم دچار آسيب و خطر خواهد شد. وحدت ما پيرامون رهبري و ولايت مي‌تواند اين تهديد را از بين ببرد و ما براي تداوم انقلاب اسلامي بايد در مسير رهبري و ولايت فقيه حركت كنيم.»

به گزارش ايرنا، او ادامه داد:«امروز دشمنان با تحريم يك‌جانبه خود سعي در وارد كردن فشار به اقتصاد و معيشت مردم هستند و برخي از اجانب‌شان هم در داخل به دنبال اختلاف در بين مسوولان جمهوري اسلامي هستند. مسوولان ما بايد مواظب اين اختلاف‌افكني باشند و وحدت و انسجام را پيش روي خود قرار دهند و با گوش به فرمان رهبري كارها را در شرايط حساس پيش ببرند.»

به گفته علوي، امروز دشمنان ما به دنبال ناكارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي‌اند تا بتوانند از اين راه بين مردم و مسوولان اختلاف ايجاد كنند و همه ما بايد از آنچه بيان ناكارآمدي نظام جمهوري اسلامي است، جلوگيري كنيم. انحراف هر انقلابي را تهديد مي‌كند. بايد از انحراف در حركت و تحريف تاريخ انقلاب جلوگيري كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون