• ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4358 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت

بازديد شبانه تحصيلي از فاز اجرايي- عملياتي مبارزه با موش

حميدرضا تحصيلي، مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، طي بازديد شبانه از منطقه ۱۵، روند فاز اجرايي- عملياتي مبارزه با موش را بررسي كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، در اين بازديد تحصيلي با حضور در منطقه ۱۵ و ديدار با رييس اداره ساماندهي و عوامل اجرايي منطقه، ضمن بررسي اسناد و مدارك مستند از كانون‌هاي وفور موش و بررسي مشكلات و معضلات مرتبط با كنترل حيوانات شهري، اظهار داشت: طعمه‌هاي مسمومي كه در حال حاضر در سطح معابر عمومي استفاده مي‌شوند، بر دو نوع هستند؛ يك نوع به صورت پارافينه و ضد آب كه در محيط‌هاي مرطوب نظير فضاي سبز كنار نهرها استفاده مي‌شود و نوع دوم به صورت كپسول‌هاي كوچك كه در محيط‌هاي خشك كاربرد دارد.

تحصيلي در ادامه ضمن حضور در مسيرهاي طعمه‌گذاري، با اشاره به اينكه دسته‌اي از سموم موش‌كش از خانواده آنتيكوآگولانت و ضد انعقاد خون هستند، توضيح داد: اين سموم باعث از بين رفتن ويتامين k و رقيق شدن بيش از حد خون در بدن حيوان مي‌شود و حيوان به واسطه خونريزي زياد از بين مي‌رود.

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تصريح كرد: در برخي موارد شاهد ريختن زباله به‌خصوص باقيمانده سبزيجات به داخل انهار هستيم. سبزيجاتي نظير كاهو به دليل داشتن ويتامين k اگر در اختيار موش قرار گيرد، اثر سموم را از بين مي‌برد؛ لذا از شهروندان محترم خواستاريم تا با رعايت نظافت محيط شهر در راستاي كاهش حيوانات شهري ياري‌رسان شهرداري تهران باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون