• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4369 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

با حكم فرمانده معظم كل قوا انجام شد؛

انتصاب جانشين و معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا در احكام جداگانه‌اي سردار دريادار پاسدار علي فدوي را به عنوان جانشين فرمانده كل سپاه و سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي را به سمت معاون هماهنگ‌ كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب كردند. پايگاه ‌اطلاع‌رساني‌ دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبري، متن احكام فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

سردار دريادار پاسدار علي فدوي

بنا به پيشنهاد فرمانده كل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شايستگي، شما را به سمت جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب مي‌كنم.

ايفاي نقش جهادي و انقلابي در ارتقاي سطح آمادگي‌هاي عملياتي و پيشرفت مقتدرانه ماموريت‌هاي سپاه با نظر فرمانده كل سپاه مورد انتظار است. توفيقات شما را از خداوند متعال مسالت مي‌كنم.»

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي

بنا به پيشنهاد فرمانده كل سپاه و نظر به تجارب ارزنده در سپاه و بسيج و شايستگي، شما را به سمت معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب مي‌كنم.ارتقاي ظرفيت‌هاي كارشناسي و كارآمدي ستاد سپاه با بهره‌گيري از توانمندي‌ها و قابليت‌هاي نخبگي و جهادي سپاه و بسيج در نيل به پيشرفت و كسب آمادگي‌هاي همه‌ جانبه در پاسداري از انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن در تعاملي سازنده و هم‌افزا با ستاد كل و ساير سازمان‌هاي نيروهاي مسلح با لحاظ تدابير فرمانده كل سپاه مورد انتظار است. توفيقات شما را از خداوند متعال مسالت مي‌كنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون