• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4375 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد

ورود گردشگران به روستاي ابيانه بدون راهنما ممنوع شود

محمدرضا عليرضايي، رييس شوراي اسلامي روستاي ابيانه خطاب به رييس شوراي تامين و فرماندار شهرستان نطنز در نامه‌اي نوشت كه دستور دهند تا گردشگران بدون راهنما به روستاي ابيانه رفت و آمد نكنند. به گزارش خبرگزاري مهر در اين نامه آمده است: «حرمت‌شكني در اين روستاي تاريخي به وسيله بعضي گردشگران، رفتار ناهنجار خارج از عرف اجتماعي و حركات نابخردانه آنان موجب شده تا شوراي اسلامي ابيانه و دهياري آن اجازه ندهند گردشگران ابيانه به ويژه كساني كه گروهي وارد اين ديار مي‌شوند بدون راهنماي مطلع و مطمئن در سطح روستا رفت‌وآمد كنند. بنابراين از آن مقام محترم تقاضا مي‌شود دستورات لازم را در راستاي هر چه بهتر برگزار شدن اين مهم براي ادارات تابعه صادر فرماييد.» اين نامه به رييس اداره ميراث فرهنگي شهرستان نطنز و رييس پايگاه ميراث فرهنگي ابيانه نيز رونوشت شد.

در روزهاي گذشته انتشار كليپ تك‌خواني يك زن در محله «هرده» يا «پايين ده» اين روستا موجب شده بود تا مردم و مسوولان شهرستان نطنز نسبت به آن موضع بگيرند.

مرتضي باصريان، دادستان شهرستان نطنز هم گفته است: «اين گروه با دو اتوبوس به ابيانه سفر كرده‌اند و مسافران آن احضار شده‌اند و در حال حاضر منتظر گزارش تكميلي هستيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون