• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4410 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير

دولت براي بهبود وضعيت بازنشستگان تلاش مي‌كند

محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: از كل 407 هزار ميليارد تومان منابع عمومي دولت در بودجه امسال، 81 هزار ميليارد تومان به منظور كمك به صندوق‌هاي بازنشستگي در نظر گرفته شده است.

به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، محمد شريعتمداري ضمن اظهار خرسندي از حضور در جمع نمايندگان بازنشستگان فولاد و كانون‌هاي بازنشستگي اظهار داشت: بدون ترديد نشست با بازنشستگان و نمايندگان اين عزيزان براي من بسيار ارزشمند است. بازنشستگان، مديران و كاركنان صنايع مختلف براي ما بسيار مهم هستند زيرا زمينه و زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه ايران را فراهم مي‌كنند.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد: صندوق بازنشستگي فولاد در سال‌هاي گذشته وضعيت مطلوبي داشت و حتي از بسياري از مديران صنايع علاقه‌مند بودند كه سال‌هاي آخر خدمت خود را در صنعت فولاد بگذرانند تا از مزاياي بازنشستگي فولاد بهره‌مند شوند.

شريعتمداري تاكيد كرد: هر وقت در جمع بازنشستگان حاضر مي‌شوم انرژي مثبت مي‌گيرم حتي اگر در آن جلسه بازنشستگان گله‌مندي‌هاي فراواني هم مطرح كنند، همراهي با اين عزيزان و شنيدن مشكلات آنان براي من ارزشمند است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون