• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4431 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ مرداد

تلاش مديريت و كاركنان فولاد مباركه در توليد و رفع وابستگي به بيگانگان قابل تقدير است

آيت‌الله سيديوسف طباطبايي‌نژاد، نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه اصفهان در ديدار مديرعامل فولاد مباركه با ايشان تصريح كرد: تلاش مديريت و كاركنان فولاد مباركه در توليد و رفع وابستگي به بيگانگان قابل تقدير است. امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش مديريت در اداره امور تصريح كرد: همان‌گونه كه اميرالمومنين علي(ع) هم تاكيد فرموده‌اند، كارها بايد به افراد خبره و مستعد سپرده شود تا آنها تجارب خود را در راه پيشرفت اين مرز و بوم به كار گيرند و مطمئنا اين امر با وجود مديريت كارآمد فولاد مباركه و مجاهدت‌هاي كاركنان آن در حال تحقق است. به يقين اين تجارب مي‌تواند در پيشرفت و آباداني كشور موثر واقع شود.

وي دستيابي به ركوردهاي پي‌درپي در فولاد مباركه را مصداق عيني مديريت موثر و تلاش قابل تقدير كاركنان اين واحد صنعتي دانست و گفت: خودكفايي در توليد محصولاتي كه كشور را از بيگانگان بي‌نياز مي‌كند، باعث افزايش روحيه و اميد در كشور و تقويت نگاه اقتصادي درونزاست كه همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري بوده است. آيت‌الله طباطبايي‌نژاد در خاتمه سخنان خود اظهار اميدواري كرد مديران و كاركنان در راه توليد و عزت و سربلندي جمهوري اسلامي ايران همچنان موفق باشند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در اين ديدار صميمانه مهندس عظيميان ضمن ارائه گزارشي از دستاوردهاي شركت فولاد مباركه در سال 97 و چهارماهه سال جاري گفت: مديريت و كاركنان فولاد مباركه از همان ابتداي سال تاكيد مقام معظم رهبري بر اهميت رونق توليد را نصب‌العين خود قرار داده‌اند و با تلاش مضاعف با وجود همه محدوديت‌ها و موانعي كه دشمن بر سر راه توليد و اقتصاد كشور قرار داده است، توانسته‌اند به موفقيت‌هاي جديدي در ايجاد ارزش ‌افزوده اقتصادي براي ذي‌نفعان شركت، بومي‌سازي تجهيزات و قطعات مورد نياز صنعت فولاد كشور و ثبت ركوردهاي جديد در سال رونق توليد دست يابند. مهندس عظيميان مديران و كاركنان فولاد مباركه را سربازان وطن دانست و گفت: تلاش خواهيم كرد تا در جبهه صنعت و در بزرگ‌ترين فولادسازي كشور كه سرچشمه رونق توليد است و در بالا و پايين‌دست، بسياري از صنايع را تحت پوشش قرار داده به گونه‌اي عمل كنيم كه همچنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در كمال اقتدار اقتصادي، پايدار باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون