• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4431 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ مرداد

ويژه

توليد سراتو هم متوقف شد

شركت كره‌اي كياموتورز هم بعد از بدعهدي رنو فرانسه، سيتروئن فرانسه و برليانس چين، به پيروي از تحريم‌هاي يك‌جانبه امريكا، به ‌همكاري با ايران و گروه خودروسازي سايپا پايان داد. به گزارش سايپانيوز، به‌ دنبال پيروي غيرمنطقي شركاي خارجي صنعت خودروي ايران از تحريم‌هاي يك‌جانبه امريكا و بدعهدي آنان در تامين قطعات، شركت كياموتورز كره‌جنوبي نيز ايران را ترك كرده و به همكاري خود با گروه سايپا پايان داد. به‌دنبال اين تصميم شركت كره‌اي، توليد خودروي كياسراتو در سايپا نيز اين هفته متوقف خواهد شد و خطوط توليد آن نيز جمع‌آوري مي‌شود. با خروج كياموتورز از چرخه توليد مشترك خودرو با سايپا، اين شركت نيز به جمع شركت‌هاي رنو، سيتروئن، برليانس، ولوو و ايويكو خواهد پيوست كه پيش‌تر با بدعهدي و عمل نكردن به تعهدات خود به‌ توليد مشترك خودرو در ايران پايان داده‌ بودند. گفتني است گروه خودروسازي سايپا با درك كامل از شرايط پيش‌آمده براي هموطناني كه متقاضي تحويل خودروهاي توليد مشترك با شركاي خارجي بودند، اقدامات لازم را جهت جلب رضايت مشتريان و تبديل خودروهاي ثبت‌نامي آنها به خودروهاي قابل تحويل انجام داده و همچنين پيگيري‌هاي حقوقي بين‌المللي را براي احقاق حق شركت و مشتريانش ادامه مي‌دهد.

مصادف با روز ملي ازدواج صورت گرفت

تقدير از بانك رفاه به عنوان سازمان مسووليت‌پذير اجتماعي

مصادف با گراميداشت روز ملي ازدواج و طي مراسمي كه به همين مناسبت با حضور تني چند از وزرا، نمايندگان خانه ملت، اعضاي كابينه رياست‌جمهوري، مسوولان و دست‌اندركاران حوزه ازدواج و خانواده برگزار شد از بانك رفاه به‌ عنوان سازمان مسووليت‌پذير اجتماعي و حامي بنيان خانواده تجليل به‌ عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، در اين آيين كه به همت وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملي هفته ازدواج و با نام «ازدواج ساده، مهرباني مفصل» صبح شنبه دوازدهم مرداد ماه سال جاري مصادف با اول ذي‌الحجه و سالروز پيوند آسماني حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) در مركز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار شد، بانك رفاه به ‌عنوان بانك ساعي در پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه معرفي شد و از دكتر سهماني، مديرعامل بانك رفاه با اهداي لوح سپاس و تنديس قدرداني شد.

در اين مراسم زوج‌هاي جوان برگزيده و ورزشكار كشور و اعضاي تيم‌هاي ملي نيز حضور داشتند كه بانك رفاه در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و با هدف فرهنگ‌سازي و ترغيب جهت ازدواج آسان و تقدير از جواناني كه به تازگي زندگي مشترك خود را آغاز كرده‌اند، هداياي نقدي در قالب كارت هديه به آنها اهدا كرد.

گفتني است، بانك رفاه طي سال‌هاي اخير تلاش ويژه‌اي در پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته و طي دولت دوازدهم بيش از 18، 311 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه به جوانان اعطا كرده است.

در خاتمه مراسم از تمبر روز ملي ازدواج رونمايي شد و وزراي ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوري اطلاعات، معاون رييس‌جمهور در امور بانوان و خانواده و ساير مسوولان حاضر با امضاي يادبود بر آن به تمبر مزبور رسميت بخشيدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون