• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4440 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

صادرات موفقيت آميز ذوب آهن اصفهان طبق برنامه

 

ذوب آهن اصفهان كه در سال گذشته نزديك به
50 درصد محصولات خود را صادر كرد و عنوان صادر كننده ممتاز كشور را از آن خود كرد، در سال جاري نيز با وجود تحريم‌هاي ظالمانه كه صنعت فولاد كشور را نيز نشانه گرفت، صادرات اين شركت طبق برنامه در حال انجام است و اميد مي‌رود كه تا پايان سال از رقم يك ميليون و 200 هزار تن عبور كند.

مهندس بهزاد كرمي، مدير فروش خارجي ذوب‌آهن اصفهان درخصوص عملكرد صادراتي اين شركت در 4 ماهه ابتداي سال جاري گفت: با وجود تمامي تنگناها و مشكلات موجود در شرايط تحريم ذوب آهن اصفهان موفق به صادرات حداقل ماهانه 100 هزار تن انواع محصولات فولادي شده است كه اين حجم صادرات دربرگيرنده بازارهاي جديد صادراتي مانند غنا و توسعه در حوزه CIS و كشورهاي آسياي جنوب شرقي است. ضمن اينكه صادرات محصولات فرعي مازاد بر نيازهاي داخلي كشور هم در حال حاضر انجام مي‌شود.

او كيفيت محصولات اين شركت را يكي از عوامل موثر در موفقيت و افزايش روند صادرات دانست و گفت: ذوب‌آهن اصفهان در راستاي محقق كردن افزايش سهم صادراتي خود به تمامي كشورها خصوصا كشورهاي اروپايي و برخي كشورهاي همسايه كه صادرات به آنها مستلزم داشتن گواهينامه CARES است اقدام و در حال حاضر اولين و تنها صادركننده ايراني داراي اين گواهينامه است كه در اين راستا محصولات زيادي مطابق با استاندارد BS توليد و صادر كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون