• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4457 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

رييس كميسيون اقتصادي مجلس:

بانك صنعت و معدن نقش مهمي در توسعه كشور دارد

رييس كميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: بانك صنعت و معدن نقش مهمي در توسعه كشور دارد و اميدوارم با حمايت مجلس و دولت بتواند در اين شرايط حساس نقش حياتي خود را در كمك به صنايع و معادن كشور ايفا كند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، حضرتي رييس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در نشستي كه امروز چهارشنبه 13 شهريور با مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره و جمعي از مديران و روساي شعب اين بانك داشت ضمن تسليت به مناسبت فرا‌رسيدن ايام سوگواري امام حسين(ع) اظهار داشت: كاهش و قطع وابستگي اقتصاد به نفت يكي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه بر اساس سياست‌هاي كلي نظام در دستور كار مجلس و دولت قرار گرفته و اصلاح نظام بودجه‌ريزي در كشور نيز بر اساس همين اصل در دستور كار قرار دارد.

وي با تجليل از نقش ارزنده بانك صنعت و معدن در ايجاد و احياي واحدهاي توليدي و صنعتي بيان داشت: در شرايط كنوني اقتصاد كشور بايد تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات توليدكنندگان به كار ببنديم و براي گذار از موانع پيش رو حمايت از شبكه بانكي ضرورت دارد.

حضرتي با اشاره به نقش توسعه‌اي بانك صنعت و معدن در توسعه زيرساخت‌هاي كشور در حوزه صنعت و معدن اظهار اميدواري كرد با برنامه‌ريزي دقيق و ارايه تسهيلات به كارآفرينان و توليدكنندگان سطح توليد و اشتغال كشور حفظ و ارتقا يابد.

رييس كميسيون اقتصادي با توجه به محدوديت منابع كشور خواستار تخصيص بهينه منابع به صنعتگران شد و از عملكرد و خدمات بانك صنعت و معدن تشكر و قدرداني كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون