• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4465 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

ويژه

اعطاي جايزه نخبه اقتصادي جهان اسلام به بانك قرض الحسنه مهر ايران

سازمان همكاري اسلامي (OIC) جايزه نخبه اقتصادي جهان اسلام را به دليل تلاش‌هاي قابل‌توجه در ترويج بانكداري اسلامي، حمايت از توسعه توليد صنعتي، اقتصادي، اجتماعي و اشتغالزايي و كارآفريني به دكتر مرتضي اكبري مديرعامل بانك قرض‌الحسنه مهرايران داد. به گزارش روابط عمومي بانك قرض‌الحسنه مهر ايران، در نهمين نمايشگاه و كنفرانس تجارت سرمايه‌گذاري جهان اسلام «Muslim World Biz»، جايزه نخبه اقتصادي جهان اسلام به دكتر مرتضي اكبري مديرعامل بانك قرض‌الحسنه مهرايران تعلق گرفت. نهمين نمايشگاه تجارت سرمايه‌گذاري جهان اسلام، با حضور نمايندگان ۵۷ كشور اسلامي در مركز تجارت بين‌الملل سازمان همكاري‌ اسلامي از ۱۳ تا ۱۶شهريور ماه سال جاري مطابق با ۴ تا ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ در كشور مالزي برگزار شد. در اين نمايشگاه نمايندگان كشور‌هاي اسلامي توانمندي‎ها و دستاورد‌هاي خود در زمينه‎هاي مختلف علمي، اقتصادي، سرمايه‌گذاري، فرهنگي، تجاري و بازرگاني و گردشگري را ارايه كرده‌اند و بانك قرض‌الحسنه مهرايران نيز با داير نمودن غرفه، دستاوردها و تجربيات خود را در زمينه بانكداري اسلامي به نمايش گذاشت.

اجراي «طرح ملي قبض سبز» از طريق نرم‌افزار كيپاد فراهم شد

بانك‌پاسارگاد به عنوان نخستين بانك در كشور، «طرح ملي قبض سبز» را در نرم‌افزار كيف پول همراه (كيپاد) اجرا كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، «طرح ملي قبض سبز» توسط شركت توانير، در راستاي توسعه دولت الكترونيك، حذف قبض كاغذي و جايگزيني قبض الكترونيكي رونمايي شد. اين طرح با هدف حفظ محيط‌ زيست و ارتقاي سطح رفاه و خدمات مشتريان اجرا شده است. در پي عملياتي شدن اين طرح، بانك‌پاسارگاد، با اختصاص گزينه «قبض برق» در نسخه جديد نرم‌افزار كيپاد، پيشگام اجراي طرح ملي قبض سبز شد.

از اين پس مشتركان برق سراسر كشور، مي‌‌توانند با نصب نرم‌افزار كيپاد و مراجعه به گزينه «قبض برق» در اين نرم افزار، تنها يك بار شناسه قبض برق خود را وارد كرده و نسبت به رويت صورت‌حساب برق مصرفي و پرداخت مبلغ آن اقدام كنند.

بر اساس اين خبر، بانك پاسارگاد با مشاركت شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد، نسخه جديدي از كيف پول همراه پاسارگاد (كيپاد) را در راستاي توسعه راه‌كارهاي پرداخت الكترونيك از طريق تلفن‌همراه هوشمند طراحي كرده است. مشتريان مي‌توانند از طريق اين برنامه، به راحتي و بدون اتلاف وقت، پرداختي سريع، امن و خوشايند را در حوزه‌هاي مختلف تجربه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون