• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4471 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

پرسش رييس‌جمهور از دانش‌آموزان در آغاز سال تحصيلي:

محيط مدرسه از نظر شما چگونه است؟

رييس‌جمهور همزمان با آغاز سال تحصيلي 99-98 در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست تا نظر خود را درباره محيط مدرسه مطرح كنند و بگويند كه دولت، معلمان و خانواده‌ها براي دلپذيرتر و شادتر شدن محيط مدارس چه كاري بايد انجام دهند. به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام حسن روحاني، رييس‌جمهوري در آيين بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد كه در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خديجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصيلي 99-98 را به موضوع وضعيت محيط مدارس اختصاص داد و از دانش‌آموزان سوال كرد: «محيط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»

رييس‌جمهور در تكميل پرسش خود از دانش‌آموزان سراسر كشور سوال كرد: دولت، معلمان و خانواده‌ها براي دلپذيرتر و شادتر شدن محيط مدارس چه كاري بايد انجام دهند؟

پرسشي كه رييس‌جمهور امسال مطرح كرد، بيستمين پرسش مهر و هفتمين پرسشي است كه روحاني طرح مي‌كند. به گزارش ايسنا، هر ساله رييس‌جمهور با هدف پرورش روحيه پرسشگري و توانايي نقد و تحليل پديده‌ها، ايجاد تعامل بيشتر ميان معلمان و دانش‌آموزان، ايجاد نشاط، شادابي و تحرك بيشتر در مدارس، ترويج و تقويت امر تحقيق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقويت فعاليت‌هاي گروهي و كشف، رشد و پرورش استعدادهاي بالقوه در مراسم گشايش مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد خطاب به دانش‌آموزان كشور، پرسشي با عنوان «پرسش مهر» مطرح مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون