• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4471 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

جهانگيري:

بودجه سال ۹۹ براساس اصلاحات ساختاري بودجه تدوين شود

جلسه شوراي اقتصاد عصر ديروز به رياست معاون اول رييس‌جمهور برگزار شد. به گزارش ايسنا، اسحاق جهانگيري با اشاره به گزارش ارايه شده درخصوص شرايط اقتصاد كلان كشور از سوي دبيرخانه شورا گفت: باوجود تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي، به فضل الهي آثار منفي ناشي از فشارها
تا حد زيادي كنترل شده و وضعيت اقتصاد به ثبات نسبي رسيده است.

معاون اول رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه دولت مصمم است براي جبران كسري بودجه به سمت منابع بانك مركزي نرود، خاطرنشان كرد: باوجود كاهش درآمدهاي حاصل از فروش نفت، با كنترل شرايط و برنامه‌ريزي بهتر قادر خواهيم بود از تنگناها عبور كنيم. او با اشاره به ارايه گزارش دبيرخانه درخصوص بخشنامه بودجه سال ۹۹ كل كشور، از دستگاه‌هاي اجرايي خواست همكاري و همراهي لازم را با سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولي اصلي تدوين بودجه انجام دهند تا بتوانيم بودجه سال ۹۹ كل كشور را مبتني بر منويات مقام معظم رهبري و براساس طرح اصلاحات ساختاري بودجه تدوين كرده و در زمان مقرر به مجلس شوراي اسلامي ارايه دهيم.

در اين جلسه كه وزراي جهاد كشاورزي، نفت، تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان برنامه و بودجه نيز حضور داشتند، موضوع تعيين قيمت خريد تضميني محصولات زراعي براي سال ۹۹ مورد بحث و بررسي قرار گرفت. در ادامه اين جلسه نماينده دبيرخانه شوراي اقتصاد گزارشي از بخشنامه بودجه سال ۹۹ كل كشور ارايه كرد و به تشريح نقشه كلان طرح اصلاح ساختاري بودجه و رويكردهاي اجرايي بودجه سال ۹۹ كل كشور پرداخت. در اين نشست بودجه سال ۹۹ كل كشور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و اعضاي جلسه نظرات و ديدگاه‌هاي خود را درخصوص آن مطرح كرده و مقرر شد دستگاه‌هاي اجرايي نظرات و رويكردهاي خود را درخصوص بخش‌هاي مختلف بودجه به دبيرخانه شوراي اقتصاد ارايه دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون