• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4492 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

عيادت لاريجاني و ظريف از آيت‌الله مكارم‌شيرازي

رييس مجلس شوراي اسلامي عصر پنجشنبه
۲۵ مهر ماه با حضور در يكي از بيمارستان‌هاي تهران از آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي عيادت كرد. لاريجاني در اين عيادت ضمن گفت‌وگو با پزشكان معالج ايشان، از روند معالجات آيت‌الله مكارم‌شيرازي اطلاع يافت. رييس مجلس شوراي اسلامي همچنين از خداوند متعال براي آيت‌الله‌العظمي مكارم‌شيرازي بهبودي و سلامتي عاجل و طول عمر با بركت براي حضور در حوزه‌هاي علميه مسألت كرد. لاريجاني در حاشيه اين عيادت گفت: «خوشبختانه پزشكان ايشان اميد دادند كه حال ايشان رو به بهبود است و از خداوند شفاي عاجل ايشان را مسألت دارم.»

وزير امور خارجه نيز از آيت‌الله‌العظمي مكارم‌شيرازي عيادت و براي ايشان آرزوي بهبودي و شفاي عاجل كرد. او همچنين از خداوند متعال براي آيت‌الله‌العظمي مكارم‌شيرازي بهبودي و سلامتي عاجل و طول عمر بابركت براي حضور در حوزه‌هاي علميه مسألت كرد.

پيش از اين نيز حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب به عيادت آيت‌الله مكارم‌شيرازي رفتند. رهبر انقلاب اسلامي در اين عيادت، در جريان روند درمان حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي قرار گرفتند و گفتند: «وجود جنابعالي براي مردم و حوزه‌هاي علميه بسيار بابركت است و از خداوند متعال سلامتي و عافيت كامل شما را مسألت مي‌كنيم.» حسن روحاني، رييس‌جمهوري سه‌شنبه هفته گذشته 23 مهر ماه به عيادت آيت‌الله مكارم‌شيرازي رفته ‌بود. رييس‌جمهوري در اين ديدار خطاب به آيت‌الله مكارم‌شيرازي، مرجع تقليد شيعه گفته ‌بود: «شما در عمر پربركت خود منشا خدمات فرهنگي، ديني و تربيتي بسياري براي حوزه‌هاي علميه و طلاب جوان و ملت ايران بوده‌ايد. تربيت نسلي از فرهيختگان و فضلاي حوزه و فعاليت‌هاي ماندگار نظير تفسير مشهور نمونه، نشريه مكتب اسلام و انتشارات نسل جوان و دروس خارج فقه و اصول و كلام همواره در حافظه حوزويان و جامعه ديني است.» آيت‌الله سبحاني مرجع تقليد شيعيان، سيدمحمود علوي وزير اطلاعات، سعيد نمكي وزير بهداشت و درمان، محسن قرائتي استاد حوزه و تني چند از حوزويان و سياستمداران از آيت‌الله مكارم‌شيرازي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران عيادت كردند. آيت‌الله مكارم‌شيرازي 22 مهر ماه در بيمارستان بستري شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون