• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3228 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

بازسازي صحنه سرقت شش سارق مسلح از يك كارگاه طلافروشي بازار تهران


 چهارشنبه هفته گذشته با انتقال شش متهم به سرقت مسلحانه از يك كارگاه طلافروشي به محدوده بازار تهران، صحنه سرقت مسلحانه آنها بازسازي شد. سارقان كه روز 20 اسفندماه سال گذشته به بهانه خريد طلا به يكي از طلافروشي‌هاي بازار تهران رفته بودند، پس از بستن دست و پاي هشت نفر از كاركنان كارگاه و تهديد با سلاح كمري، 40 كيلوگرم شمش طلا را به سرقت برده و به سرعت از محل متواري شدند.

  با حضور ماموران در محل حادثه و بازرسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مشخص شد كه سه نفر از سارقان مسلح به طلافروشي دستبرد زده و بعد از انجام نقشه سرقت، با دو نفر ديگر از همدستان خود كه بيرون از كارگاه در يك دستگاه خودروي سواري منتظر بودند فرار كرده‌اند.

  ماموران در بازرسي از تصاوير دوربين‌هاي مداربسته كارگاه موفق شدند هويت يكي از سارقان مسلح را شناسايي كنند. تحقيقات آنها نشان مي‌داد كه متهم پيش از اين‌بارها به اتهام سرقت مسلحانه به زندان افتاده است. همچنين بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او همراه سه برادر ديگر خود به‌طور ناگهاني ناپديد شده است. به اين ترتيب دستگيري متهمان به جريان افتاد. در بازسازي صحنه جرم مشخص شد كه متهمان در نقشه‌اي حساب شده موفق به عبور از سيستم امنيتي كارگاه طلافروشي شده و پس از جلب اطمينان تعدادي از كاركنان آن، نقشه خود را عملي كرده‌اند.

  سرانجام ساعت 4 بامداد چهارشنبه، سوم ارديبهشت امسال، پنج نفر از سارقان مسلح در مخفيگاه خود در دهكده المپيك، بلوار فردوس، گلوبندك و يكي از شهرهاي شمال غرب كشور شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شدند. در بازرسي از مخفيگاه متهمان نيز علاوه بر مقادير قابل توجهي از طلاهاي سرقتي، يك دستگاه بنز مدل 2012 و يك دستگاه موتوسيكلت به ارزش 245 ميليون تومان نيز كشف و به مقر انتظامي منتقل شد.  سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به ادامه رسيدگي به پرونده متهمان در پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري عضو ششم باند سارقان مسلح پس از اعتراف آنها به بزه انتسابي خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون