• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3228 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

قرعه‌كشي مرحله نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد

بايرن- بارسا؛ بازگشت گوارديولا به نيوكمپ

قرعه‌كشي مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با حضور نمايندگان تيم‌هاي حاضر در اين مرحله در شهر نيون سوييس برگزار شد و تيم‌هاي راه‌يافته به اين مرحله حريفان خود را شناختند. چهار تيم رئال مادريد، يوونتوس، بايرن مونيخ و بارسلونا در اين مرحله ليگ اروپا حضور دارند كه بايد در دو بازي به صورت رفت و برگشت برابر هم به ميدان بروند.
براساس اين قرعه‌كشي پپ گوارديولا با بايرن مونيخ حريف بارسلونا و لوييس انريكه شد. گوارديولا حالا بايد با تيم سابق خود رقابت كند و بي‌ترديد مصاف بارسايي كه نشاط زمان حضور گوارديولا در نيوكمپ را ندارد، با بايرني كه اين روزها با پپ در اوج است، ديدني‌تر از هر مسابقه‌اي خواهد شد. تيكي تاكاي ضعيف شده بارسا، با بايرني كه از فوتبال ماشيني فاصله گرفته و به بازي زيبا روي آورده، يا بازي هيجان‌انگيزي را خلق خواهد كرد يا به احتمال ضعيف دو تيم هم را خنثي كرده و مسابقه‌اي سرد را شاهد خواهيم بود. در طرف ديگر هم مصاف رئالي‌ها با يوونتوس كه به روزهاي اوج گذشته، بازگشته ديدني از آب درخواهد آمد. شايد خيلي‌ها رئال مادريد را برنده احتمالي اين بازي بدانند؛ اما يوونتوس احيا شده نشان داده كه اين قابليت را دارد كه آرام و بي‌صدا خود را به فينال رسانده و حتي قهرمان شود. خط دفاعي يووه كه طبق آمار بهترين خط دفاع در دنياست مي‌تواند در مجموع دو بازي رفت و برگشت، برگ برنده اين تيم ايتاليايي در برابر رئال باشد. البته نبايد فراموش كرد كه سرمربي مادريدي‌ها كارلو آنچلوتيِ ايتاليايي است و به خوبي با فوتبال كشور خود و يووه آشناست، براي همين بايد منتظر ماند و ديد كه شاگردان كارلتو مي‌توانند از پس خط دفاع بازيكنان شهر تورين برآيند يا اينكه بازيكنان بانوي پير ايتاليا مانع رئالي خواهند شد كه بيشترين افتخار را در ليگ قهرمانان در كارنامه دارد؟ جالب اينكه اگر آنچلوتي و گوارديولا در بازي‌هاي خود پيروز ميدان شوند دو مربي‌اي خواهند شد كه بر تيم‌هاي كشور خود غلبه كرده‌اند. ديدارهاي دور رفت ليگ قهرمانان اروپا در روزهاي 5 و6 مه، برابر با 15 و 16 ارديبهشت ماه و بازي‌هاي دور برگشت در روزهاي 12 و 13 مه، برابر با 22 و 23 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد. فينال هم قرار است 16 خرداد در شهر برلين آلمان برگزار شود. فصل گذشته رئال مادريد قهرمان اين جام شد.

سويا در ليگ اروپا به فيورنتينا رسيد

قرعه‌كشي مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا هم برگزار شد و تيم‌هاي راه يافته به اين مرحله حريفان خود را شناختند. چهار تيم سويا، ناپولي، فيورنتينا و دنيپرو در اين مرحله ليگ اروپا حضور دارند كه بايد در دو بازي به صورت رفت و برگشت برابر هم به ميدان بروند. ناپولي با دنيپرو و سويا با فيورنتينا ديدار خواهد كرد. فينال ليگ اروپا قرار است در شهر ورشو لهستان برگزار شود. فصل گذشته سويا قهرمان اين جام شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون