• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4535 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ آذر

كلوپ تا 2024 با ليورپول تمديد كرد

يورگن كلوپ از زماني كه هدايت ليورپول را برعهده گرفته روز به روز اين تيم را مقتدرتر از قبل كرده و سرخ‌هاي مرسي‌سايد را تبديل به يكي از وحشتناك‌ترين تيم‌هاي اروپا كرده است. يورگن كلوپ 52 ساله بعد از اينكه موفق شد با دورتموند سلطه بايرن بر بوندسليگا را به چالش بكشد و تا فينال ليگ قهرمانان اروپا هم پيش برود، در سال 2015 بعد از اخراج برندان راجرز هدايت ليورپول را برعهده گرفت. او سه سال بعد موفق شد با ليورپول به فينال ليگ قهرمانان اروپا برسد، اما رئال‌مادريد كه به دنبال هت‌تريك قهرماني بود اين تيم را شكست داد و تيم كلوپ نايب‌قهرمان شد. يك سال بعد در حالي كه ليورپول در كورس قهرماني ليگ برتر با اختلافي اندك قهرماني را به سيتي واگذار كرد، اين تيم
باز هم به فينال ليگ قهرمانان رسيد و اين‌بار مقابل تاتنهام به پيروزي دست پيدا كرد تا ليورپول بعد از فينال استانبول، يك جام معتبر ديگر به كارنامه‌ا‌ش اضافه شود. عملكرد كلوپ با ليورپول بسيار درخشان بوده و مديريت باشگاه نهايت همكاري را با سرمربي آلماني‌اش داشته است. ليورپول كه براي مدت زيادي تبديل به يك باشگاه فروشنده شده بود، از فروش بازيكنانش صرف‌نظر و به دنبال احياي برند خود حركت كرد. ليورپول با ضعف‌هاي زيادي در مركز خط دفاع و دروازه به فينال 2018 مقابل رئال رسيده بود و از همين حيث ضربات جبران‌ناپذيري خورد. خريد آليسون بكر و حضور فن‌دايك و فابينيو در تركيب تيم، به همراه درخشش مثلث خط حمله ليورپول زيرنظر يورگن كلوپ، اين تيم را به يكي از هيجان‌انگيزترين تيم‌هاي اروپا تبديل كرده است.

كلوپ روز گذشته قراردادش با سرخ‌هاي مرسي‌سايد را به مدت 5 سال ديگر تمديد كرد و تا 2024 به هدايت ليورپول ادامه خواهد داد. سرمربي آلماني بعد از امضاي قرارداد جديد گفت: «مردم مي‌بينند كه چه اتفاقي در زمين مي‌افتد و اين معيار پيشرفت ما است، اما اين تنها معيار نيست، من تعهدات مربوط به مالكيت باشگاه را از هر جنبه و عملكردي كه مي‌توانيد به آن فكر كنيد، ديده‌ام. وقتي در سال 2015 با من تماس گرفته شد، احساس كردم كه از هر نظر براي هم عالي هستيم. من عقيده كامل دارم كه اين همكاري از هر دو طرف كاملا مكمل هم هستند كه من قادر هستم اين تعهد را تا سال 2024 انجام دهم. اگر اين‌طور نبود چيزي را امضا نمي‌كردم.» گفته مي‌شود دستمزد او چيزي حدود 18 ميليون يورو در سال خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون