• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4553 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

مقاومت فراگيرتر مي‌شود

احمد دستمالچيان

شهادت بزرگ اسلام و مالك اشتر زمان را به همه مردم ايران تسليت عرض مي‌كنم. بدون شك شهادت سردار سليماني به عنوان فرمانده بين‌المللي مقاومت، اثرات بزرگ و عميقي را در عرصه‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي به جا خواهد گذاشت و مقاومت انتقام سختي را نسبت به اين جنايت وقاحت‌بار مي‌گيرد. دشمنان ما همان‌طور كه امام صادق (ع) فرمودند از ميان احمقان هستند. امريكا با حماقت‌هاي پي در پي در چند روز گذشته وسوءمحاسبات متعددي كه مرتكب شد، در مدت كوتاهي مي‌فهمد كه تمام منافع نامشروعش در منطقه در معرض تهديد و نابودي قرار خواهد گرفت.

خشم و خروش ملت‌هاي مسلمان در منطقه همه موجوديت خبيث آنها را در آتش خشم خواهد سوزاند. امريكا در ميان دريايي از خشم و نفرت و دشمني مردم منطقه كاري كرد كه دامن خودش را خواهد گرفت و در آينده بسيار نزديك پاسخ‌هاي بسيار كوبنده و قاطعي درانتظارش خواهد بود. در حقيقت خون شهيد سردار بزرگ اسلام، قاسم سليماني باعث خواهد شد، باقيمانده توطئه‌هايي كه امريكاي جنايتكار و دنبالچه‌هاي آن در منطقه درصدد اجراي آن بودند، خنثي شود و منطقه يكپارچه تبديل به مقاومت و خشم و خروش خواهد شد. اين كمترين عاقبتي است كه دامن امريكا و متحدان منطقه‌اي‌اش را مي‌گيرد، در آينده تحولات بسيار بزرگ‌تر و وسيع‌تر از اين خواهند بود.محور مقاومت چه در لبنان، چه در سوريه، چه در يمن و چه در عراق و هر جاي ديگر الآن دست برتر و موقعيت استراتژيكي پيدا كرده است كه بتواند با قدرت مضاعف و توفنده‌اي به مبارزات خودش ادامه بدهد. همان‌گونه كه مقام معظم رهبري فرمودند هر چند شهادت سردار قاسم سليماني ضايعه بزرگي است اما راه مقاومت پرخروش‌تر از گذشته ادامه خواهد يافت و به اهداف خودش خواهد رسيد.

با اين وضعيت جديد منطقه شكل راديكال‌تري به خودش مي‌گيرد و تحولات مهمي در تمامي سرزمين‌هايي كه امريكايي‌ها در آنجا نفوذ دارند، اتفاق مي‌افتد. چه در لبنان، چه در عراق و چه در ديگر كشورهاي منطقه، شاهد فاز جديدي از مبارزه عليه نفوذ و حضور نظامي امريكا در منطقه خواهند بود و پيش‌بيني مي‌شود كه توازن قوا و قدرت در منطقه به سرعت به نفع محور مقاومت تغيير خواهد كرد. احتمال اينكه كشورهاي متحد امريكا در مقابل اين جنايت امريكا سكوت كنند وجود دارد، اما نبايد فراموش كرد كه دولت‌هاي متحجر منطقه قطعا شريك اين جنايت امريكا محسوب مي‌شوند و زماني كه جنگ‌هاي نيابتي را در منطقه با كمك رژيم صهيونيستي و امريكا تحت عنوان مثلث شوم آغاز كردند، اين كشورها به شريك جرايم امريكايي-‌ صهيونيستي در منطقه تبديل شده‌اند و بي‌ترديد مردم منطقه اين دولت‌ها و حكومت‌ها را از عواقب جناياتي كه عليه محور مقاومت انجام مي‌شود، معاف نخواهند كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها