• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4574 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

علي نادري به عنوان مديركل روابط عمومي قوه‌قضاييه منصوب شد

سردبير پيشين پايگاه خبري-تحليلي رجانيوز به عنوان مديركل روابط عمومي قوه قضاييه منصوب شد. علي نادري كه عضو شوراي مركزي جبهه پايداري است، از سال 85 در پايگاه خبري-تحليلي رجانيوز كه به‌نحوي به ارگان رسانه‌اي جبهه پايداري معروف است، مشغول به كار شد. چند سال بعد به عنوان سردبير و مدير اين سايت منصوب شد و تا مرداد ماه 97 همچنان در اين سمت باقي ماند. نادري 25 مرداد ماه 97 خبر جدايي‌اش از رجانيوز را در حساب توييتري‌اش اعلام كرد و مدعي شد كه اين ‌بار سنگين را به جوان‌ترهاي پرورش يافته در همين پايگاه خبري-تحليلي تحويل داده تا هم ببالند و هم بهتر از قبل اداره‌اش كنند. او البته اعلام نكرده بود كه جدايي‌اش از رجانيوز نه براي دور شدن از عرصه رسانه كه براي رفتن به صداوسيما و پذيرش مسووليت سردبيري برنامه «جهان‌آرا»ي شبكه افق بود. بعدها و با حضور او در تلويزيون اما علت اصلي خداحافظي‌اش با «رجانيوز» روشن شد و علي نادري سردبير برنامه «جهان‌آرا»؛ برنامه‌اي كه با مجري‌گري اميرحسين ثابتي و وحيد يامين‌پور، چهره‌هاي نزديك به پايداري و مخالفان دولت را به برنامه‌شان دعوت مي‌كردند و انتقادهاي تند و تيزي را به دولت وارد مي‌كردند.

حالا اما فعاليت رسانه‌اي اين عضو شوراي مركزي جبهه پايداري، رنگ و روي جديدي به خود گرفته و او قرار است به عنوان مديركل روابط عمومي قوه قضاييه مشغول به كار شود. هفته اول دي‌ماه، دستگاه قضا علي باقري‌كني را جايگزين محمدجواد لاريجاني برادر آيت‌الله آملي‌لاريجاني رييس پيشين قوه قضاييه كرد و باقري‌كني به عنوان معاون امور بين‌الملل و حقوق بشر قوه قضاييه منصوب شد. همان زمان بسياري تغيير معاون امور بين‌الملل قوه قضاييه و كنار گذاشتن محمدجواد لاريجاني را ادامه تغييرات گسترده در قوه قضاييه دانسته و حتي منتظر تغييرات بعدي هم بودند.

باقري‌كني كه از نزديكان به جبهه پايداري است، از ديپلمات‌هاي ايران در دوران رياست‌جمهوري محمود احمدي‌نژاد هم بوده و در جريان انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۲ هم به عنوان رييس ستاد انتخاباتي سعيد جليلي فعاليت كرد. او پس از پيروزي حسن روحاني در انتخابات كنار سعيد جليلي به يكي از منتقدان جدي مذاكرات هسته‌اي دولت روحاني بدل شد و درحالي كه هيچ سابقه‌اي در فعاليت‌هاي حقوقي و قضايي نداشت و دانش‌آموخته اقتصاد است، به قوه قضاييه و ستاد حقوق بشر اين دستگاه رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون