• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4574 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

بانك صادرات ايران، بانك عامل نمايشگاه بين‌المللي كتاب سال ۹۹ شد

با امضاي تفاهمنامه ميان بانك صادرات ايران و معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اين بانك به عنوان بانك عامل سي‌وسومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران معرفي شد.

به گزارش روابط‌ عمومي بانك صادرات ايران بر اساس اين تفاهمنامه، اين بانك به‌ عنوان بانك عامل نمايشگاه‌هاي كتاب تهران و استان‌ها و ساير نمايشگاه‌هاي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انتخاب شده و حمايت‌هاي مختلفي از حوزه فرهنگ انجام خواهد داد.

مديرعامل بانك صادرات ايران در مراسم امضاي اين تفاهمنامه با اشاره به سابقه همكاري ميان اين بانك و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ما به خود مي‌باليم كه توانسته‌ايم در دوره كنوني چراغي را در راستاي توسعه فرهنگي كشور روشن كنيم. بانك صادرات ايران هميشه در حوزه فرهنگي فعال بوده و با اين تفاهم‌نامه، اميدواريم نقش موثرتري در اعتلاي بخش فرهنگي كشور ايفا كنيم.

حجت‌الله صيدي با بيان اين مطلب كه امضاي تفاهمنامه همكاري مشترك با معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي بانك صادرات ايران افتخار است، گفت: از دو جنبه علاقه‌مند بوديم تا اين تفاهمنامه نهايي شود: نخست علاقه و توجه بانك صادرات ايران به توسعه فرهنگي؛ چرا كه معتقديم بر اساس توسعه فرهنگي در ساير حوزه‌ها نيز مي‌توان پيشرفت كرد و ديگر اينكه امكانات ما از نظر خدمات‌رساني در اختيار ناشران، توليدكنندگان محصولات فرهنگي و مولفان و همه علاقه‌مندان به كتاب قرار خواهد گرفت و سعي مي‌كنيم امكان دسترسي به آنها را تسهيل و تسريع كنيم.

وي افزود: نمايشگاه كتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترين رويداد فرهنگي كشور شناخته مي‌شود و مشاركت در برگزاري اين رويداد را موجب بالندگي خود مي‌دانيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون