• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4574 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

صورتحساب بدون حضور كارت، تنها از طريق رمز پويا امكان‌پذير است

از تاريخ 8 بهمن سال 1398 انجام تراكنش‌هاي مالي براي مبالغ بيش از 100 هزار تومان و همچنين مشاهده موجودي و صورتحساب كارت از طريق سامانه‌هاي بانكداري ‌الكترونيك و بدون حضور كارت، تنها از طريق رمز پويا امكان‌پذير است.

به گزارش روابط‌ عمومي بانك ‌پاسارگاد، به اين ترتيب مشتريان مي‌توانند با هر كارت در شبانه‌روز تا سقف 100 هزار تومان تراكنش، از رمز ايستاي خود استفاده كنند و انجام تراكنش با مبالغ بيش از آن بايد با رمز دوم پويا انجام شود. همچنين مشاهده موجودي و صورتحساب، بدون حضور كارت، صرفا با رمز دوم پويا امكان‌پذير خواهد بود.

بر اساس اين خبر، مشترياني كه رمز پوياي خود را فعال كرده‌اند، براي انتقال وجه با هر مبلغي، بايد از اين نوع رمز استفاده كنند. وضعيت رمز دوم براي كليه كارت‌هايي كه به پويا تغيير داده نشده‌اند، به‌صورت اتوماتيك از رمز ثابت به «رمز ثابت و پويا » تغيير يافته و براي تراكنش‌هاي كمتر از 100 هزار تومان امكان استفاده از رمز ثابت يا رمز پويا به صورت اختياري براي مشتريان فراهم است.

 

طريقه دريافت رمز پويا در بانك پاسارگاد

دارندگان كارت‌هاي نقدي بانك ‌پاسارگاد در هنگام انجام تراكنش‌هاي غيرحضوري، مي‌توانند با فشردن دكمه «درخواست رمز پويا» در درگاه‌هاي پرداخت، رمز دوم پويا را به ‌صورت پيامك دريافت كنند. همچنين دريافت رمز پويا از طريق برنامه همراه‌بانك‌ پاسارگاد و كد دستوري #6*720* نيز امكان‌پذير است.

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بانك‌پاسارگاد به نشاني https://www.bpi.ir/otp مراجعه يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره 82890 تماس حاصل كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون